فال روزانه

فال روز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

در این روزها به اطراف و موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید  با نگاه بی تفاوتی می‌نگرید، به همین دلیل بسیاری از شانس‌ها، یا موقعیت‌هایی که روزها یا حتی سال‌ها منتظر آنها بودید بدون این که شما متوجه باشید از بین رفته اند. از زندگی روزمره تان خیلی فاصله گرفته اید، توصیه می‌کنیم فعالیت‌های روزمرتان را دوباره از سر بگیرید تا به ریتم زندگی  سابق تان برگردید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 در حالیکه پلوتوی آتشین وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه ابراز وجود کردن، می‌شود، شما نیز وارد خلاقانه ترین دهه زندگی خود می‌شوید. در این زمان هر اتفاقی که پیش بیاید، شما باید بتوانید در لحظه حال حضور داشته باشید. یاد گرفتن روش‌های خودجوش بودن هم اکنون شاید مهم ترین مهارتی باشید که می‌توانید کسب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده‌تر روی بیاورید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

گاهی اوقات وقتی که شما در کاری موفق می‌شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانی که شما از نظر احساسی ضربه می‌خورید توانایی انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی‌توانند به این شکلی که در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نکنید؛ شما خودتان می‌دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 به نظر می‌رسد که شما نسبت به قبل نافرمان‌تر شده‌اید، برای اینکه شما نمی‌توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده‌های متفاوت را بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز ممکن است کمی به هم ریخته به نظر برسید و احساس کنید که هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. با همه این احوال وقتی یکی از دوستان صمیمی‌تان شما را به یک گپ دوستانه دعوت می‌کند همه چیز عوض می‌شود. اگر شما به عدم تمرکز خود اعتراف کنید، مطمئناً این کار خیلی به نفعتان خواهد بود. اگر شما شروع به صحبت کردن در مورد شکستهایتان کنید، کارهایی که باید دفعه بعد انجام دهید برایتان خیلی واضح‌تر خواهد شد. اما به داشته هایتان زیاد اکتفا نکنید، چون تمرکز و دقت شما مدت زمان زیادی دوام نخواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز از احتیاط خود ناامید می‌شوید، به خاطر اینکه مجبور می‌شوید بیش از آنچه که می‌خواهید خود را در یک موقعیت از اختیارات و تصمیم گیری‌ها قرار دهید. اگر سیاست شما مفید بود،‌ قادر خواهید بود که استراحت کنید و اجازه دهید که امور در محل کار تان راه خود را بروند. اما اگر کنترل کردن نتایج مثبتی در پی نداشت، هنوز ایده خوبی است که به عقب بازگردید و اجازه دهید دیگری این تغییرا را ایجاد کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی  شما آن چیزی نیست که  می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *