فال روزانه

فال روز شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه‌های عالی‌تر مقاومت کنید مشکل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی که فکر می‌کنید خطرهای زیادی تهدیدتان می‌کند، حسابی گیج و آشفته می‌شوید. باوجود اینکه شما بر روی جزئیات بیشتر تمرکز می‌کنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند که باعث شکست خوردن‌تان می‌شوند. برعکس شما باید ایده‌های بزرگ داشته و خطر کردن را بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می‌توانید توانایی خود را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 امروز یکی از دوستان‌تان یا شریک زندگی تان به خاطر دلیل نامشخص و پنهانی از دست شما عصبانی می‌شود. از دیدگاه شما عصبانی شدن و ناراحتی او بی مورد است. حتی اگر شما برای دور شدن از این درگیری تلاش کنید، ولی باز هم این مشکل به وجود می‌آید. حالا تکیه کردن به دلیل و منطق بهتان کمکی نمی‌کند؛ درعوض تا جایی که می‌توانید مهربان و دلسوز باشید و بیشتر به او توجه کنید. دلسوزی و مهربانی- و نه آشفتگی و دستپاچگی- دوباره صلح و آشتی را برقرار می‌کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 اگرچه شما امروز ظاهراً خیلی حس خوبی دارید، ولی وقتی مشکلات افراد خانواده تان آسایش و راحتی تان را مختل می‌کند ناراحت می‌شوید. شما مجبور نیستید به دیگران اجازه بدهید ناراحتی آنها شما را به دردسر بیندازد. نهایتاً می‌توانید از اوقات خود لذت ببرید و در عین حال از نظر عاطفی کسانی که دوستشان دارید را حمایت کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما حتی اگر کارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز کاملاً خوش بگذرانید. اما کار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی‌گذارد. وقتی که شما به جای انجام دادن مسئولیت‌های خود به دنبال سعات و خوشبختی‌تان می‌روید خیلی هیجان زده می‌شوید. اگر شما کارهایتان را نیمه کاره رها کردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی که با این کار شما به زحمت افتاده‌اند دلیل خود را توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با  با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی”  شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

بگذارید رویاهایتان به هر جا می‌خواهد سر بزند!! برای اینکه هر تلاشی بکنید که آن را کنترل کنید شکست می‌خورید. امروز خیالات شما انقدر شدت پیدا می‌کنند که نمی‌توانید آرامش داشته باشید. شما می‌دانید که در نقطه تغییر و تحول و عبور  از یک مرحله به مرحله دیگر هستید، پس سعی نکنید جلوی تصورات ذهنی خود را بگیرید. درعوض این قدرت خلاقانه خود را تبدیل به تصویر روشن و واضحی کنید که همه مردم بتوانند ازش استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *