فال روزانه

فال روز جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز مثل اردک مادر که جوجه‌هایش پشت سرش رژه می‌روند شده‌اید و دیگران ازتان پیروی می‌کنند!! باوجود اینکه شما قصد کرده‌اید از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید و هوای آنها را داشته باشید، اما بهترین کار این است که مرزهایی هم برای خود تعیین کنید، پس تمام وقت‌تان را برای سرویس دادن به دیگران تلف نکنید. وقتی را تعیین کنید که نیازهای خود را به دقت تعریف کرده و استقلال خود را نشان دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز روابط شما قدری پیچیده‌تر شده‌اند، چرا که نیازهای شما با نیازهای اطرافیان‌تان همخوانی ندارد. اگر شما سعی کنید حتی مواقعی که آنها تمایل ندارند بحث را ادامه بدهید، دوستی صادقانه‌تان باعث می‌شود درهایی که تابحال بسته بودند به رویتان گشوده شوند. پس تسلیم نشوید؛ شاید موفقیت و پیروزی‌ای که در جستجویش بودید همین نزدیکی‌ها باشد!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

درستکاری شما بهترین اسلحه‌ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

  امروز به نظر می‌رسد دوستان شما همان جور فتار می‌کنند که شما می‌خواهید، به طوری که نمی‌توانید آنها را نادیده بگیرید. نظرات خوش بینانه شما به شما اجازه می‌دهد که در زمانی که دیگران شرایط سختی دارند با آنها همکاری داشته باشید. اما  تا زمانی که نتوانید بفهمید که در سرتان چه می‌گذرد ناملایمات روحی‌تان ادامه خواهد داشت. بعضی اوقات احساسات سرکش شما طغیان می‌کند، از این بابت خودتان را سرزنش نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

زندگی شما همیشه با تخیلات بسیار همراه است واین می‌تواند باعث شود تلاش کنید تا آنها را تحقق بخشید یا اینکه در رویاهایتان غرق شوید.اما اکنون  تبدیل رویا و تصور به واقعیت می‌تواند با مشکلات بسیار همراه باشد چرا که شما همواره از این می‌ترسید که اهدافی که برای رسیدن به موفقیت داشتید به سرانجام نرسند. اینکه از خود بپرسید که چه می‌خواهید شروع خوبی است، اما مهمتر این است که زمان را از دست ندهید و با شجاعت پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می‌دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

این درست نیست که شما کاری را بیشتر از توان خود انجام دهید فقط به خاطر اینکه دیگران احساس راحتی کنند و از تعطیلات خود لذت ببرند. به یاد داشته بشاید که امسال می‌تواند سال متفاوتی برای شما باشد؛‌ شما می‌توانید صاحبخانه بسیار خوبی باشید و در عین حال به فکر نیازهای خود نیز باشید. هیچ کس شما را به خاطر اینکه گامی به عقب برداشته‌اید مقصر نمی‌داند،‌ پس به خود اجازه ندهید با افراط  و تفریط های امروزتان خود را بدریا بیفکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می‌رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی‌دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می‌شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می‌دهید تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما بالاخره نتیجه سخت کار کردن خود را می‌بینید و پاداشی که درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید کاملاً از روند کاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز کار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا کرده‌اید که لیاقت زندگی لوکس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فکر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *