فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

دیگران را بی‌گناه فرض کردن می‌تواند باعث برانگیخته شدن آنها برای قبول مسئولیت باشد. اما شما همچنین می‌توانید انتظارات بسیار زیادی از آنها داشته باشید که نتوانند از پسشان بربیایند. اگر آنها متوجه نشوند که شما بیشتر از آنچه که آنها انجام می‌دهند ازشان توقع دارید، ممکن است که بدون هچ تلاش مضاعفی فعالیتشان را متوقف کنند. باید بیشتر از قبل با دیگران سازش داشته باشید و از آنها نخواهید که برای به وقوع پیوستن رویاهای غیر ممکن شما نقش راهنما را داشته باشند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که  کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما می‌توانید احساس کنید که طی دو ماه آینده با مشکلات پیچیده‌ای روبرو خواهید شد، اما شاید آمادگی این را نداشته باشید که در زندگی تان تغییرات اساسی بدهید. در حقیقت شما باید از بحث‌های مهم در مورد مشکلاتی که هیچ راه حل صریح و واضحی برایشان وجود ندارد، دوری کنید. به یاد داشته باشید شما امروز می‌توانید بدون اینکه تصمیم نهایی بگیرید، تفکرات معنوی خود را عمیق تر و ژرف تر بسازید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر شما اخیرا با مسئولیت تازه ای دست و پنجه نرم می‌کنید، می‌خواهید قل از اینکه کنترل اوضاع از دست شما خارج شود آن را کاملا به پایان برسانید. مشکل این است که ممکن است فردی در مقابل کاری که الان دارید انجام می‌دهید قضاوت نادرست و غیر منصفانه ای داشته باشد. به جای اینکه تلاش کنید تا دیگران را تغییر دهید،‌ کاری بکنید تا خودتان را سرگرم و خشنودکند. اگر درباره کوشش‌های اخیرتان احساس خوبی دارید،‌ به خاطر این است که اخیرا برای کاری که خوب انجام داده اید مورد تایید قرار گرفته اید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد،  برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده اید نتوانسته‌اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیتهای خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز می‌توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه‌تان به شما قدرت می‌دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم‌تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌کنید؛ وقتی شما این کار را می‌کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه “خیال ها و رویاها” کسوف روی داده است و اگر ذهن شما را مثل یک دستگاه تلویزیون در نظر بگیریم، کانال‌های آن انقدر سریع عوض می‌شوند که اصلا نمی‌فهمید چه اتفاقی افتاده است. یک لحظه همه چیز عالی و جذاب به نظر می‌رسد و در لحظه بعد در حالی که به عقب برگشتن کار خیلی سختی است شما فکر و خیال دیگری می‌کنید. لزومی ندارد با این خیالات بجنگید. یکبار که اجتناب ناپذیر بودن تغییر را قبول کنید، آن وقت هرجایی که این جریانات اخیر شما را به دنبالش کشید می‌روید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده‌اید و آماده‌اید که روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل کنید، اما تصمیمات‌تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می‌شود یا ممکن است رئیس‌تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول کند یا دوستی از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد، ولی بهر حال شما مجبورهستید زمان زیادی را برای کار بگذارید،‌ به جای اینکه به تفریح و گردش بگذرانید. به یاد داشته باشید اکنون بادهای مهمی در آسمان زندگی شما در حال وزیدن است، پس وقت خود را برای این تلف نکنید که در مقابل شرایط غیرقابل اجتناب ایستادگی کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما در این روزها سر در گم شده‌اید و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید و چه کاری درست است. از درون تان  با مشکلات زیادی مواجهه هستید.  شما فردی هستید که برای شروع یک کار مدام به شخصی احتیاج دارید که شما را هل دهد تا پیش بروید  و شخص دیگری استارت کاری را برای شما بزند به همین دلیل مدام به دنبال فردایی دروغین هستید. توصیه می‌کنیم که این کار را ترک کنید و از همین امروز استارت شروع کارهایتان را بزنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *