فال روزانه

فال روز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 این حق شماست که امروز فکر کنید و ببینید چه چیزی مهمتر است -بیان کردن استقلال و آزادی‌تان یا اینکه زیر فشار اختیارات و تعهدات خود خم شوید و بخواهید وظایف بیشتری را بر عهده بگیرید. این کار ممکن است موجب شود که از وظایفی که در خانه دارید غافل شوید. اما هر چرا انتخاب کنید، نتیجه دقیقا آن چیزی نمی‌شود که شما انتظارش را دارید. در نهایت،‌ انجام دادن آنچه که باعث شود درک و دانش شما افزایش یابد بسیار مهمتر از این است که وظایف خود را رها کنید. در تعطیلات وقت آن را پیدا می‌کنید که تعهدات خود را انجام دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقتهای آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند! الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز نسبت به موضوعی قضاوت صحیحی نداشته و تصمیمی بگیرید که زیاد عملی نباشد. خوشبختانه، اکنون مجبور نیستید که به خاطر این رفتار غیر معقولی که امروز در پیش گرفته اید بهای سنگینی بپردازید. کلید اصلی جستجو و بررسی‌ها این نیست که امروز زیاد مفید و موثر باشید، بلکه سعی کنید کمی تفریح کنید. شما بعدها وقت کافی برای انجام دادن وظایف تان خواهید داشت. اما در این لحظه بهتر است که به جای اینکه کار سخت و طاقت فرسا را انتخاب کنید کمی‌ تفریح کنید و ذهن تان را از درگیری‌های کاری آزاد کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما نباید فکر کنید که برج قوچ فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش کرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی کارهایی متمرکز کنید که می‌توانید برای خوشحال‌تر کردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست که این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

حالا که در اواسط ماه تابستانی مرداد هستیم، زندگی شما باید پر جنب و جوش تر شده باشد، اما در ورای ظاهر خوب و شاد زندگی چیز دیگری نهفته است. اگر شما به خاطر اینکه عشقی در زندگیتان ندارید ناراحت هستید، نباید با تأسف خوردن و غصه خوردن انرژی‌تان را تلف کنید. شما برای اینکه بتوانید بعد از این شادتر زندگی کنید، نباید به دنبال فردی مشابه و با خصوصیات اخلاقی شبیه به خود باشید. بلکه شما باید یاد بگیرید، حتی مواقعی که طرف مقابلتان آنطور که شما دوست دارید تأییدتان نمی‌کند، باز هم عشق خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 وقتی که شما شروع به صحبت کردن می‌کنید، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی‌ضرری کرده‌اید، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می‌خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف‌هایی که او می‌زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می‌شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *