فال روزانه

فال روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی،  یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید مهربان و موثر باشید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت‌های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه‌های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است آن چیزی نباشد که واقعاً بدان نیاز داشته باشید و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز شما فکر می‌کنید که فقط باید به فکر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند که نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلکه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشکار شده اید و همینکه کسی پیدا شود که نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری کند، موفقیت‌های چشمگیری را حاصل خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 ممکن است امروز درگیر مسئولیت‌های خانوادگی‌ای شده باشید که با وظایف کاری تان مداخله کند. اما شما باید قادر باشید که زمان خود را به خوبی تقسیم بندی کرده و  همه آنها را انجام دهید. دوست دارید کاری انجام دهید که بیشترین اهمیت را برای تان دارد، پس تا کارتان به انتها نرسیده آن را رها نکنید. از گرفتن تایید و تصدیق دیگران بپرهیزید؛ در عوض به وجدان و غریزه تان اعتماد کرده و اجازه دهید آنها شما را راهنمایی کنند. اگر اعمال شما از صمیم قلب تان باشد، دیگر کسی به شما نمی‌گوید چرا کارتان را همین الان به پایان نرساندید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 امروز شما با شخصی ملاقات می‌کنید که بهتان علاقه نشان داده و تحسینتان می‌کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما از کار کردن بر روی مسائل هیجان آور و شگفت انگیز خسته شده اید و آرزو می‌کنید که ای کاش به زمانی برگردید که زندگی و کارتان یک محیط ثابت و پایدار داشت. خوشبختانه این گام‌های سریع و پرشتاب در اواخر هفته آهسته خواهد شد. بعد از آن هر آن چه لازم است انجام دهید اما خودتان را خسته نکنید. ممکن است نتوانید احساسات شخص دیگری را کنترل کنید؛ اما می‌توانید روش خود را در مواجهه با اتفاقات پیش بینی نشده تغییر دهید. تمرین کنید تا استوار باشید؛ این بهترین سیاستی است که می‌توانید در زمان حال داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *