خداحافظ برای همیشه چربی های شکم - مجله سلامتی عطارباشی

خداحافظ برای همیشه چربی های شکم

همه افراد از وجود چربی‌های شکم نگران می شوند و دوست دارند اندام مناسبی داشته باشند. با انجام چند تمرین که از حرکت های باراسل گرفته شده، چربی های شکم و اطراف میان تنه خود را آب کنید.

باید بدانید که آب کردن چربی های شکم، کار وقت گیر و زمان بری است؛ البته تنها تا زمانی که این مقاله را تا انتها نخوانده باشید این مشکل وجود دارد.

امروزه بیشتر تمرین هایی که روی عضلات شکم کار می کند، باعث باریک تر شدن کمر می شود. ورزشهایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد را بررسی کنید و ببینید که چگونه این حرکت ها، عضلات شکم را مورد هدف قرار می دهد.

خوشبختانه برای انجام این حرکت های ورزشی نیاز به هیچ وسیله خاصی نبوده و تنها کافی است آنها را به برنامه عادی ورزشی خود اضافه کنید.

حرکت داخل-خارج

چگونگی انجام حرکت:

کنار چوب باراسل (می توانید از اپن منزل نیز برای انجام این حرکت استفاده کنید) ایستاده و پاهای تان را به صورت موازی در کنارهم قراردهید.

پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و یکی از پاها را در کنار دیوار ثابت نگه دارید؛ سپس سعی کنید یکی از دستها را بالا برده و از کمر به سمت میله باراسل خم شوید.

در این مرحله، باید بدن تان، شکل هلال ماه را به خود بگیرد؛ سپس پای داخلی خود را بالا آورده و شکل هلال ماه را جمع تر کرده و کمی در همین حالت بمانید. بعد از آن، به حالت اولیه برگشته و پای خود را روی زمین بگذارید.

حرکت خارج_داخل

چگونگی انجام حرکت:

این حرکت، مشابه حرکت قبلی بوده، اما در جهت مخالف انجام می شود.

ابتدا در کنار چوب باراسل بایستید و پاهای تان را به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار دهید.

سپس پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. تفاوت این حرکت با حرکت قبلی در این است که باید به سمت مرکز اتاق خم شوید و فرم هلال ماه را بگیرید؛ سپس پای بیرونی را بالا آورده و کمی در این حالت نگه دارید. در پایان حرکت، پا را روی زمین قرارداده تا کامل شود؛ سپس این تمرین را چندین بار تکرار کنید.

حرکت تارت

چگونگی انجام حرکت:

ابتدا زیر چوب باراسل (یا اپن آشپزخانه) بنشینید؛ یکی از پاهای تان را خم کرده و بازو و زانوی تان را به سمت دیوار فشار دهید.

هنگام انجام این حرکت، پای دیگرتان را طوری خم کنید که کمی کشیده تر شود.

با دست دیگر خود نیز چوب باراسل را بگیرید و به آرامی، پای بیرونی تان را، کمی بالا بیاورید و بعد، پایین آورده تا حرکت تان کامل شود؛ این حرکت را چند بار تکرار کنید.

حرکت پیکرتراشی کمر

چگونگی انجام حرکت:

روی زمین به پشت دراز بکشید و هر دو پا را در حالت موازی ۹۰ درجه خم کنید و کف پاهای تان را به دیوار فشار دهید.

سپس سر را بالا آورده و سعی کنید چانه به قفسه سینه تان نزدیک تر شود.

حالا کمی کمرتان را بچرخانید و یکی از دستهای تان را از روی شکم عبور داده و به زمین برسانید.(انگار با دست، شکم تان را بغل کرده اید).

آرام به حالت قبل برگشته و به پشت دراز بکشید؛ پس از آن، درجهت مخالف نیز این حرکت را انجام دهید.

این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید. بعد از چند بار سعی کنید چرخش تان را کمی سرعت دهید.

اصلا اجازه ندهید هنگام انجام حرکت، لگن تان از زمین جدا شود؛ زیرا باعث می شود که عضلات شکمی شما به طور کامل درگیر شود.

منبع: فیتامین

نویسنده مطلب:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.