فال روزانه

فال روز شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروزنگران تغییرات اخلاقی و روحیه خود نباشید، زیرا ماه وارد خانه نخست شما شده و این باعث شده که امروز انواع و اقسامی‌ از روحیات خود را به نمایش بگذارید. به این فکر نکنید که اینها از کجا می‌آیند و به کجا می‌روند. بیخود سعی نکنید که عصبانیت تان را به زور کنار بگذارید یا اینکه خود را به چیزی علاقمند کنید. فقط بگذارید احساسات شما راه خود را بروند و سعی نکنید آنها را کنترل کنید. این به معنی آن نیست که باید مسائل درونی تان را با دیگران مطرح کنید. بلکه این اختلافت خودمانی را برای خودتان حفظ کنید تا بتوانید دل تان را زلال و صیقلی کنید!فال روزانه

فال روزانه

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شاید شما امروز بتوانید قوه خلاقیت خود را نشان بدهید و یا فقط افکار آشفته و نامنسجم خود را فاش کنید. هیچ فرقی نمی‌کند که کدام یک از این کارها را انجام می‌دهید. جالب است که هم اکنون هیچ تفاوتی بین یک فرد احمق و یک جادوگر وجود ندارد. این تضاد و اختلاف تا حد زیادی به خاطر موقعیت و شرایط اجتماعی به وجود آمده است، پس قبل از اینکه با دیگران در مورد ایده‌های خود صحبت کنید مطمئن شوید که آنها از تفکرات بنیادین شما حمایت می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب‌تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما اخیرا برای پیدا کردن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی درگیری و کشمکش درونی داشته‌اید. شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. همچنین برای تان مهم است که در رابطه با اهداف شخصی خود تاثیرگذار باشید. ممکن است بعضی از آرزوهایتان را به اسم اهداف و نهضت‌های بشر دوستانه کنار گذاشته بگذارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابطتان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید که انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یک روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اکنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محکم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر کارهایتان سرزنش کنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی که یک نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 برای مدتی بازی و تفریح را رها کنید؛ در این روزها کارهای مهمتری دارید که باید آنها را انجام دهید و زمان هم به سرعت می‌گذرد. خوشبختانه، شما آماده هستید که کارهای لازم را به خوبی انجام دهید، اگرچه کمی‌ آن را به عقب می‌اندازید. افسوس نخورید که زمانی برای خوشی و بازی در این روزها ندارید، اما من به شما روزهای خوب و شادی را نوید می‌دهم که قبل از تعطیلات به استقبال شما خواهند آمد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی‌خیال پردازی کند و این باعث می‌شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز هر کاری انجام می‌دهید که در حین کار کردن لذت ببرید. خوشبختانه یک نفر هم بهتان کمک می‌کند، او به اندازه کافی تلاش می‌کند بهتان خوش بگذرد، اما نمی‌تواند همه چیز را راست و ریس کند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل کنید، زیرا اگر وسوسه شوید کاری انجام دهید که برخلاف وظیفه شناسی تان باشد، رئیستان فوری شما را مجازات می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *