داروهای گیاهیعطارباشی و طب سنتینکته های عطارباشی

نسخه های سنتی برای از بین بردن چربی های اضافی

چربی های اضافه آزاردهنده هستند و اعتماد به نفس را از شما می‌گیرند. این چربی‌ها اجازه نمی‌دهند که تناسب اندام داشته و از شکل بدن خود راضی باشید. اما نگران نباشید، شما می‌توانید با داشتن یک تغذیه‌ی سالم و مناسب چربی‌های اضافه را از بین برده و هیکل مورد نظرتان دست پیدا کنید. لطفا با عطارباشی همراه باشید.

چربی های اضافه

چه مرد باشید و چه زن، چربی های اضافه دور شکم یکی از ریسک‌های ابتلا به بیماری‌های قلبی است و هر چقدر این چربی بیشتر باشد این ریسک بالاتر نیز می‌رود.

در ادامه راه‌های طبیعی و بسیار آسان برای آب کردن چربی‌های شکم و داشتن شکم و پهلو‌هایی صاف را به شما خواهیم گفت.

سیر

سیر را همراه با آبلیمو و آب گرم مخلوط کنید، زیرا سیر یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش چربی‌ها و کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب بدن است.

آبلیمو

آبلیمو را با آب ولرم مخلوط کرده و میل کنید این کار به هضم غذا کمک می‌کند و حرکات روده را بهبود می‌بخشد همچنین آبلیمو متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد، بنابراین گزینه مناسبی برای رفع چربی‌های دور شکم است به این ترکیب می‌توانید عسل نیز اضافه کنید.

کلم

کلم یک سم زدای قوی است و باعث کاهش چربی شکم و پهلو می شود همچنین لازم به ذکر است که سم زدایی اولین راه برای از بین بردن چربی‌های دور شکم است که کلم این هدف را به خوبی نشانه گیری می‌کند.

چای سبز

حتما زیاد درباره خواص چربی سوزی چای سبز شنیده اید؛ چای سبز دارای ترکیباتی است که با افزایش متابولیسم بدن، چربی‌ها را نابود می‌کند همچنین چای سبز یک منبع بی نظیر از آنتی اکسیدان‌های مفید است و شما می‌توانید با اضافه کردن آبلیمو به چای سبز چربی سوزی را ۲ برابر کنید.

دارچین

دارچین کاهش دهنده چربی شکم و پهلو است و بهتر است آن را با عسل و آب گرم مخلوط کنید و با معده خالی بنوشید؛ این ترکیب در کاهش چربی‌های شکم معجزه خواهد کرد.

گشنیز

گشنیز یک داروی طبیعی عالی برای رفع نفخ معده است.

منبع: گیاه یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *