فال روزانه

فال روز جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

همیشه قبل از اینکه گفتگویی را آغاز کنید، قبلاً به حرفهایی که می‌خواهید بزنید فکر کنید، چرا که امروز برقراری ارتباط از روی احتیاط خوشبختی شما را تضمین می‌کند. از سوی دیگر شاید نتوانید نظر مساعد دیگران را نسبت به نقطه نظرات خود جلب کنید. فهم اینکه شما ممکن است تمام حرفهایی که زده می‌شود را به طور کامل متوجه نشوید، برای اینکه قبل از حرف زدن فکر کنید، دلیل خوبی است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما امروز به طور ذاتی توانایی خارق العاده‌ای دارید که برای هر مشکلی راه حل مناسبی پیدا کنید. شاید شما به دیگران بگویید که کار خیلی خاص و عالی انجام نداده اید، اما حقیقت موضوع این است که جواب‌های شما خیلی هوشمندانه خواهد بود. این کارتان مثل پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه است!! پس فرصت‌های خود را از دست ندهید، برای رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید اکنون بهترین زمان است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز گرفتگی کامل ماه در پنجمین خانه از “احساسات عاشقانه” شما اتفاق افتاده است. اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش می‌روید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می‌بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد برای اینکه بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آنها بگویید که دقیقا چه فکری می‌کنید. با وجود این به جای اینکه احساسات تان را زیر ایده‌ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید  بهتر است واقعیت را بیان کنید که این کار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

فکر می‌کنید که به آخرین  خط زندگی تان رسیده اید و دیگر هیچ راه گریزی برای شما وجود ندارد، تمام اتفاقاتی که در این مدت برایتان رخ داده است مثل یک کابوس غمگین انگیز بوده است و قدرت باور کردن این جریانات را ندارید، خوشبختانه مشکلاتی که در سر راه شما بوده است عمر خود را کرده‌اند و به زودی به پایان خواهند رسید پس امید تازه‌ای به آینده داشته باشید. زیرا هنوز در شوک گذشته تان به سر می‌برید و ممکن است از موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید نتوانید به خوبی استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت کردن در مورد برنامه‌هایتان با رئیس و یا همکارانتان نیست، چرا که امروز شما نمی‌توانید خوب مقصود خود را بیان کنید. اگر شا مدتی صبر کنید خودتان می‌فهمید که از چه کلماتی باید استفاده کنید. اما نباید حین صحبت کردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می‌دهید. افکار خود را به دقت هدایت کنید و نگذارید حواستان پرت شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

روابط دوستانه شما امروز کمی مشکل ساز شده و شما نمی‌توانید به راحتی جای امن و قابل اطمینانی پیدا کنید. جالب اینجاست که انرژی صرف کردن برای دوری از مشکلات و موقعیت‌های سخت فقط شور و هیجان آنها را بیشتر می‌کند. حتی اگر موضوع بحث‌های بغرنج و ناراحت کننده تغییر کرد و صمیمت بیشتری بینتان حکمفرما شد، اگر شما با صداقت و مهربانی با دوستانتان رفتار می‌کنید و در عین حال نقطه ضعف‌های خود را نیز نشان می‌دهید، باید خیلی حواس خود را جمع کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز سود خواهید کرد! چراکه شما می‌دانید زمانی که لازم است از شلوغی‌ها دوری کنید چه کاری باید انجام داد. امروز همکارانتان خواسته‌های غیرمعقولی ازتان دارند. حتی اگر مجبور شدید برخلاف خواسته خود عمل کنید، بهشان نگویید که برنامه هایشان مشکل دارد. برای اینکه الان وقت این رسیده که کارهایتان را کنار گذاشته و به آنها کمک کنید تا خودشان را بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *