فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

باوجود اینکه ممکن است شما افسرده باشید به فاصله بین چیزهایی که دارید و چیزهایی که می‌خواهید داشته باشید فکر کنید، ولی وقتی که اول صبح ماه به نشانه شما باز می‌گردد روزتان را روشن می‌کند. با این حال شما باز هم در حال تجدید نظر کردن در افکار خود می‌باشید، به خصوص اگر خط فکری شما از نظر مالی و احساسی به نتیجه‌ای که انتظارش را داشتید نرسیده باشد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما امروز خیلی عجیب شده‌اید! هرچقدر کمه روز جلو می‌رود شما کمتر به دنبال تفریح و لذت بردن می‌روید. امروز شاید ابتدا خیلی فعال و پرانرژی ظاهر شوید، اما بهتر است کمی‌از فعالیت‌تان کم کنید، بدین وسیله می‌توانید بخشی از انرژی تان را برای وقتی که می‌خواهید تفریح کنید ذخیره نمایید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می‌شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده های خود نرفته اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز شما بى‌نهایت خوش بین هستید و حتى براى یک لحظه مى‌توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالى است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده‌اى هم دارید که مربوط به گذشته‌تان هستند. به جاى اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی مى‌کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتى که شما را به دردسر انداخته‌اند آسیب پذیرى خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چه چیزی به نفعتان است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه‌ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 ممکن است امروز میان کارهای تکراری‌تان یک وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید که شما را تا حدودی دلسرد کند. اما می‌تواند معنی نشاط آوری به زندگی و کار خسته کننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده کنید؛‌ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون که نمی‌دانید راه جدیدی در زندگی‌تان  انتخاب کنید یا اینکه یک برنامه ساده از فعالیت‌های معمولی برای خود انتخاب کنید. زیاد نگران این نباشید که باید چه کاری بکنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری‌هایتان راهنمایی کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز اتفاقاتی می‌افتد که بخشی از خاطرات دوران کودکی‌تان زنده می‌شود و شما برای یادآوری خاطرات گذشته آمادگی کامل دارید. اکنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته کار خوب و درستی است، اما باید مطمئن شوید خاطراتی که شما به یاد می‌آورید، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقایع می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که برای حل کردنشان وقت کافی ندارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما بین رویاهای جذاب و زیبای خود و واقعیت‌های زندگی گیر افتاده‌اید. شما کاملا آماده‌اید که نگرانی هر روزه‌تان را دو ریخته و با دوستان‌تان با شادمکانی برقصید!! اما هنوز هم نگران نقاط مبهمی هستید که برایتان پوشیده مانده‌اند. این نگرانی‌ها شاید مدت‌های مدید با شما همراه بوده و شما کاملا با آنها آشنا هستید، اما باید با داشتن نگرش‌های مثبت آنها را فراموش کنید. شما هنوز هم وقت زیادی برای انجام دادن کارهای قدیمی‌ دارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز می‌توانید کاملاً خلاق باشید، برای اینکه شما در حالی که با یک هدف معنوی والا ارتباط برقرار کرده‌اید، فکرتان نیز آزادتر شده است. این خلاقیت می‌تواند به صورت اظهاراتی هنرمندانه متجلی شود و شما می‌توانید به روشی در مورد خودتان صحبت کنید که به دیگران هم کمک کنید تا بتوانند سرشت واقعی خود را بشناسند. شما بدون اینکه خیلی تلاش کنید به واسطه نشان دادن خصوصیات واقعی خود به سادگی می‌توانید از استعدادهای خود استفاده کرده و در زندگی افرادی که دور و برتان هستند تأثیر مثبتی بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته‌های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات انقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده‌اید یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *