فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از  آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

کاری است که بارها و بارها آن را به تعویق انداخته اید اما دیگر وقت آن فرا رسیده که سعی کنید میل و رغبتی برای انجام آن در خود ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید ببینید که همه آن کارهای سختی که اخیرا انجام داده بودید به نتیجه رسیده و بیش از حد انتظار شما ثمرداده است. کسانی که قبلا سر راه شما ایستاده بودند اکنون آماده اند تا به شما کمک کنند. خیلی خوب است که این جریان تغییر کرده اما این باعث نمی‌شود که شما فکر کنید هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید. با این وجود مثبت اندیشی شما می‌تواند احتمال موفقیت شما را افزایش دهد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز نشانه شما نسبت به ماه بیشتر از نشانه‌های دیگر حساس‌ شده است، بنابراین در هشتمین خانه شما- یعنی خانه دگرگونی و تغییر شکل کسوف رخ داده و ناراحتی روحی عمیق شما  بیرون کشیده می‌شود. این اتفاق بر روی احساس بدی که نسبت به خود دارید عمیقاً تأثیر خواهد گذاشت و این تغییر حال حتی بر شرایط مالی‌تان هم اثر خواهد گذاشت. در نهایت اگر شما بخواهید از اسرار سر در بیاورید، این تغییر شکل و دگرگونی برای شما مفید واقع خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما علاقه‌مند شده‌اید که با یکی از اطرفیانتان که از نظر فکری تا حدودی با شما متفاوت است یک معامله مالی انجام بدهید. این کار شما کمک می‌کند تا با این شخص به نتایج مشترکی برسید. اما باید کمی‌صبور باشید و برای این کار عجله نکنید چون ممکن است ارتباطتان به هم بخورد. اجازه بدهید که چند روز آینده همه چیز روال عادی خود را طی کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه  و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز قصد دارید احساسات خود را از دیگران پنهان کنید، اما اگر به احساسات خود توجه نکنید، مجبورید آنها را فاش کنید. هم اکنون شما خیلی راحت می‌توانید احساسات خود را ابراز کنید، ولی دیگران زیاد تمایل ندارند به حرف‌های شما گوش دهند. اما حواستان باشد که زیاد حرف نزنید! برای اینکه گفتن حقیقت خیلی طول می‌کشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 اولین انتخاب شما امروز این است که به جای اینکه به  موضوعات عقلانی توجه کنید بیشتر وقت خود را برای موضوعات احساسی بگذارید. اما این موضوع می‌تواند بسیار زود خسته کنند شود مگر اینکه شما ایده‌هایتان را به پول و منافع مالی تبدیل کنید یا اینکه فکرکنید بیشتر دوست دارید چه کاری برای سعادتمند شدن انجام دهید. تا می‌توانید ثابت قدم باشید؛ در آینده نزدیک اوضاع کیهانی تغییر خواهد کرد و بهتر است بگذارید شرایط پیش آمده راه خود را بروند به جای اینکه تلاش کنید که شرایطی که برایتان مقدر بوده را به همان وضع نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز بیشتر از اینکه بتوانید یک استراتژی پیشرو و برنده را اجرا کنید می‌توانید به راحتی آن را خلق کنید. اگر امکان داشت آن را به فردی باتجربه عرضه کنید. به یاد داشته باشید که درخواست کمک کردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می‌دانند که چه موقع باید توانایی‌ها، کارها و نتایج کار را با یکدیگر سهیم شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *