فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 دوری کردن از تنش‌ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می‌رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده‌اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد که گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید کرد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز دوستان و خانواده تان خیلی بهتان نیاز دارند و شما آنقدر صبور نیستید که بتوانید با رفتاری سیاست مدارانه احتیاجات آنها را برآورده کنید. اما به جای اینکه رفتار تندی از خود نشان دهید، ناراحتی خود از احساسات محبت آمیز را اعلام کنید. اگر به طور طبیعی ناراحتی‌های خود را ابراز کنید از میزان فشارهایی که روی دوش شماست کاسته می‌شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

کارهای شما امروز تمام نمی شوند ؛ در واقع در دنیا بیش از آنکه انسان بتواند کار برای انجام دادن وجود دارد. اما شما امروز مایل نیستید تا با یک پروژه بسیار بزرگ سرو کار داشته باشید.به هر حال تقسیم وظایف به معنی تقسیم پاداش و نظرات است. ماه نو در هفتمین خانه از “روابط” تان شما را تشویق می کند تا کمی بیشتر در رابطه با دیگران مسئولیت پذیر باشید. یک موافقت مالی دوجانبه می تواند احتمال موفقیت شما را افزایش بخشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

بیشتر وقتها نگاه کردن به جلو راحت تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما می‌دانید که چیزی در زندگی‌تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی‌های جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت‌های منظم روزانه شما را برای آینده‌ای خوب آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش‌های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسانها می‌خواهند چیزهای جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

  شما امروز بین ایده‌های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ممکن است احساس کنید که دوستان تان یا خویشاوندان تان اخیرا با شما بدرفتاری می‌کنند و مایل نیستید که دیگر با آنها رابطه‌ای داشته باشید. این به معنی این نیست که به افکار دیگران هیچ اهمیتی نمی‌دهید بلکه فقط این است که قضاوت دیگران برای تان اهمیتی ندارد. از بازخوردی که دریافت می‌کنید درس بگیرید. اگر این کار را بکنید باعث می‌شود تجربه تان بیشتر شود و در کار خود موفق‌تر ظاهر شوید. اگر این کار را نمی‌کنید و یا اینکه اوضاع را بدتر کرد اجازه دهید این بحران رد شود. اگر به نصیحت دیگران گوش کنید هیچ چیزی از دست نمی‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *