فال روزانه

فال روز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. اگر این اتفاق افتاد سعی نکنید که ماجراهای احساسی را تحت کنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش کشید همراهش بروید. اما تا زمانی که این کار را نکرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت کردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نکنید بهتر است.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در  این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب‌پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

  شما واقعا دوست ندارید که وقتی عصبانی می‌شوید احساسات تان را نشان دهید، گر چه می‌توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می‌آید، تبدیل به یک رقیب خطرناک بشوید. ممکن است امروز احساس کنید که اگر کسی شما را به بازی گرفت قادر هستید که ببینید چقدرمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید. اما شما مجبور هستید که ناراحتیتان را برای خود نگه دارید. بالاترین راه را در پیش بگیرید و اجازه دهید که امواج منفی از کنار شما عبور کنند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 امروز ممکن است از اینکه بخت به شما رو کرده است احساس بسیار خوبی داشته باشید. خوشبختانه، شما توانایی این را دارید که احساسات پیچیده و سخت خود را به افکار الهام بخش تبدیل کنید. تقسیم کردن آرزوهای آینده‌تان  با دیگران می‌تواند برای آنها  تشویق کننده و دلگرم کننده باشد و در نهایت باعث می‌شود که راجع به خودتان احساس بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده‌اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت‌های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز هرچقدر که به برنامه ریزی خود بیشتر بچسبید و بخواهید تابع آن باشید، بیشتر از آن جدا می‌افتید. پس بهتر است به جای اینکه بر طبق ساعت و زمان بندی خود کار کنید، هر کاری که به نظرتان در مرحله بعدی درست می‌آید را انجام دهید. عجیب اینکه هرقدر از جاه طلبی و بلند پروازی خود بکاهید بیشتر به دست می‌آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *