فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می‌رسد می‌توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که امروز می‌آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یک تصویر ذهنی کامل داشته باشید، سپس می‌توانید به موضوعاتی بپردازید که هنوز نیاز به این دارند که رویشان کار شود. زمانی که به دوستانتان احتیاج دارید از تکیه کردن بر کمکهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

باوجود اینکه امروز سعی می‌کنید بر اعصاب خود مسلط باشید، ولی وقتی بفهمید کسی که خیلی دوستش دارید احساسات شما را اشتباهی متوجه شده است، نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ کنید. نیاز شما برای استقلال و داشتن آزادی بدین معنی نیست که دوست ندارید کسی هم راهیتان کند و یا از صمیمی شدن خوشتان نمی‌آید، ولی با این حال هنوز هم می‌توانید شریک زندگی تان را بترسانید. تمام تلاشتان را بکنید که بین روابط و استقلال طلبی‌تان تعادل ایجاد کنید تا بدین وسیله نگرش‌های منفی که به خاطر ترس از تنها شدن افزایش می‌یابد را از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 درحالیکه بهرام همراه با پلوتو تاریک و تیره چرخه‌ای را تشکیل می‌دهد، شما نیز امروز کمی‌ عصبی و بی قرار شده‌اید. ابراز کردن و مطرح کردن رویاهایتان در حضور دیگران کار راحتی نیست، اما شما هنوز نمی‌خواهید دست از تلاش کردن بردارید. فراموش نکنید که شما ممکن است بتوانید این کشمکش را ختم به خیر کنید، ولی نمی‌توانید کلامی جادویی پیدا کنید که به وسیله آن بتوانید این اوضاع سخت را توصیف کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال گرفتگی کامل ماه در یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می‌دهد که شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز شما هر چقدر هم که کار کنید مهم به نظر نمی‌رسد، برای اینکه هرقدر هم که کار بکنید هنوز کافی نیست. یک شخص که ممکن است رئیستان باشد یا یکی از دوستان نردیکتان دوست دارد که آنچه امروز شما روی میز کارتان می‌گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما کار بیشتری نخواستند، ممکن است که شما اولین کسی باشید که بیرحمانه در مورد بی‌کفایتی خودتان قضاوت می‌کنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی‌شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 با وجود اینکه امروز سرتان شلوغ است، ولی برایتان خوب است که کمی‌استراحت کرده و از بودن با دوستانتان لذت ببرید. اگر با همکارانتان شما بیرون بروید و یا اگر بعد از کارتان وقتتان را با چند تا از دوستان بگذرانید، این جو به شما کمک می‌کند که برای مدتی ذهنتان از فکر کردن به مسائل جدی آزاد باشد اما باید حواستان به حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید باشد چون صبحت کردن بدون دلیل و از روی غریزه می‌تواند باعث شود شغلتان را ازدست بدهید. قبل از اینکه هر حرفی بزنید خوب در موردش فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز بسیار راحت می‌توانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید این کار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما در نظر داشته باشید که دوستان تان را نیز در این قضیه دخالت دهید اما این کار بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. به نظر می‌رسد فقط دیگران را دور هم جمع می‌کنید و به  جایی نمی‌رسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی را که از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما به خاطر کارهایی که پیش رویتان دارید زیاد خوشبین نیستید، اما این دلیل برای نگرانی بهتان نمی‌دهد. شما خودتان را به دست سرنوشت سپرده و تسلیم شده‌اید! باوجود اینکه تغییراتی که در راهند اموری غیر قابل اجتناب هستند، اما شما بالاخره می‌توانید تغییراتی در آنها بدهید. اگر به جای اینکه تلاش کنید همه کارهایتان را یکباره انجام دهید، در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید خیلی راحت تر خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش  بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *