فال روزانه

فال روز شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز شما می‌توانید به خود بقبولانید که روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده‌ای وجود دارد که نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می‌دهید فعلاً به جای حل کردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه کردن به توانایی‌های ناشناخته دیگران کار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود که درست جلوی چشمتان قرار دارد!فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در خصوص کارهایی که می‌خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه‌های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه‌ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می‌کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان‌ها پرواز می‌کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می‌کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام  بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می‌شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می‌گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید  نتیجه‌های بهتری خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 حالا که ماه دوباره به نشانه اشک بار شما بازگشته است، شما بیش از اندازه حساس شده‌اید. اما تا موقعی که می‌توانید احساسات خود را مدیریت کنید، لزومی ندارد برنامه‌های خود را به تاخیر بیندازید. اهمیت دادن به احساسات خود بدون اینکه تسلیمشان بشوید با انکار کردن آنها کاملاً فرق می‌کند. پنهان کردن حقیقت از خود خوشبختی نمی‌آورد، این کار فقط نشان دهنده جهل و نادانی نیست.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

نیازی به گفتن نیست که ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید، چرا که کارهای خیلی زیادی را شروع خواهید کرد که امکان تمام کردن تمام آنها را ندارید. شما فقط زمانی می‌توانید از برنامه‌های خود کاسته و فعالیت‌هایتان را کمتر کنید که بفهمید افراد دیگر به کمک‌تان نیاز پیدا کرده‌اند. اما در آن موقع هم تمام کارهای لذت بخش را از برنامه‌تان حذف نکنید، وگرنه بعداً افسوس خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز باید هنگام صحبت کردن در جمع خیلی حواستان را جمع کنید، چون امکان دارد یکی از دوستان صمیمی‌تان منظورتان را اشتباه متوجه بشود. اگرچه شما منظور خود را خوب بیان می‌کنید، ولی قدرت شما در قطع کردن سر و صداها و گفتن حقیقیت ممکن است افراد دیگر را ناراحت کند. همه از شما انتظار دارند که درستکار باشید، اما حالا که موقعیت خوب است و شما هم خودتان را می‌شناسید پس این را بهشان بگویید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز ماه به طور کامل بر هفتمین خانه شما- یعنی خانه دوستان و همکاران- سایه می‌افکند و این اتفاق کاملاً مورد مخالفت خورشید ماه اسد قرار می‌گیرد. بنابراین در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌یابی شما تغییر و دگرگونی حاصل می‌شود. خوشبختانه هر اتفاقی که باعث تغییر دادن فعالیت‌های مربوط به روابط کاریتان شود، باعث بیشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراین احساس بهتری نسبت به شغلتان پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *