فال روزانه

فال روز جمعه ۹ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

خاطره‌ای قدیمی مربوط به دوران کودکی و یا مشکلی عاطفی مربوط به گذشته خانواده امروز از ضمیر ناخودآگاه شما بیرون آمده و تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هرچقدر که سعی کنید آن را مخفی کنید، قوی‌تر می‌شود. الان بهترین کار این است که کسی را که خیلی بهش اطمینان دارید پیدا کرده و داستان خود را به او بگویید، حتی اگر قبلاً هم این کار را کرده باشید باز بهترین روش است. دوباره عنوان کردن این مساله بهتان کمک می‌کند چیزهایی جدیدی راجع آن بفهمید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می‌کنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً کمی‌ به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما امروز وقتی وارد بحثی می‌شوید که همیشه مثل طاعون ازش فراری بودید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. شاید شما دوست دارید بحثی راجع به سیاست و یا راجع به ارتباط بین مذهب و حکومت را آغاز کنید. اگر بحث بالا گرفت، فقط به خاطر اینکه یک بار مورد بی‌اعتنایی قرار گرفتید عقب نشینی نکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

اتصال امروز خورشید آفریننده با پلوتون تیره و تار می‌تواند تیرگی‌ها و دلتنگی‌های زندگی شما را از بین ببرد و افکار شما را به رنگین کمانی از فرصت‌ها و تجربه‌ها تبدیل کند. اما شما نیاز خواهید داشت که آگاهانه تصمیم بگیرید تا در روشنی گام بردارید نه اینکه در دنیای رویاهای و پس زمینه ذهن تان پنهان شوید. قدم زدن در نیمه نورانی خیابان می‌تواند عمیق ترین ترس‌ها و دلهره‌های شما را به عشقی التیام بخش تبدیل کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما در این روزهای تمامی‌تلاش تان را متوقف کرده اید، همه چیز را به دست تقدیر و قضای روزگار گذاشته اید. اگر به این روند ادامه دهید طولی نخواهد کشید که دچار افسردگی می‌شوید گرچه اکنون نیز کمی از نشانه‌های افسردگی در شما دیده می‌شود. شما به درستی و دقیق راه درست را می‌دانید اما از این که در این راه گام بگذارید واهمه دارید. بهتر است از امروز خودتان زندگی را پیش ببرید نه اینکه زندگی تان را به دست قضا و قدر روزگار بسپرید زیرا موفقیت های ژرفی در انتظار شما خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

اتفاقات تازه‌ای برای شما در حال وقوع هستند، شما در برابر این اتفاقات به شدت مقاومت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که این اتفاقات با سهولت بیشتری پیش بیایند. سرنوشت و تقدیر کارهایشان را انجام می‌دهند، شما با مقاومت کردن فقط خود را اذیت می‌کنید. توصیه می‌کنیم با سرنوشت همراه شوید نه این که به سرنوشت تان پشت کنید. شما به تازگی به دنبال راه حل‌هایی برای زندگی تان می‌گردید اما اکنون زمان تغییر نمی‌باشد بهتر است اطلاعات  لازم را جمع آوری کنید سپس تغییرات را آغاز کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۹ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما دو روزفرصت دارید تا کارهای نیمه تمام خود را سر و سامان دهید تا زمانیکه ماه به نشان شما بازگردد و دوره جدیدی را در زندگی شما ایجاد کند. این زمان خوبی برای شروع یک کار جدید نیست؛‌ بهتر است آن کارهایی که ناتمام مانده‌اند را به پایان برسانید. اما انجام دادن وظایف تان در کمال شایستگی برای شما کافی نیست. مسایل بسیاری برای شما وجود دارند که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید تا انرژی و شادمانی را برایتان با هم بوجود بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *