فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۸ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز به اندازه کافی باهوش هستید و آنقدر خودتان را باور دارید که می‌توانید یک داستان سر هم کنید!! بدون اینکه نیاز به گفتن باشد جنگیدن با حقایق بارز و مشخص شما را به دردسر می‌اندازد، به خصوص اگر بخواهید دیگران را هم متقاعد کنید که از شما پیروی کنند. زمانی را با یک دوست مورد اطمینان صرف کردن و بررسی کردن ایده‌هایتان شما را از شرمندگی بعدی نجات می‌دهد!فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 یک نفر شما را تحت فشار قرار می‌دهد که مسیر نهایی خود را انتخاب کنید، اما شما هرقدر بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرید بیشتر عقب نشینی می‌کنید. متاسفانه شما امروز می‌توانید از کسانی که حامل خبرهای بد هستند چیزهای مهمی یاد بگیرید، اما شاید وسوسه بشوید قبل از اینکه آنها خبرشان را بگویند دهانشان را ببندید. باید چشم خود را به روی حقایق باز کنید، حتی اگر چیزهایی باشند که دلتان نخواهد آنها را بشنوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشید و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می‌دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می‌دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می‌شوید؛ پس  سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف‌هایی که دیگران به شما می‌گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه‌ای نمی‌زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز از دوستان خود انتظار زیادی داشته باشید و فکر می‌کنید که آنها انتظارات شما را برآورده می‌کنند. اگرچه در نهایت آنها با معیارهای شما کنار می‌آیند ، ماه کامل در یازدهمین خانه از “گروه اجتماعی” شما درست در تضاد با خورشید در پنجمین خانه از “هنرها و صنایع دستی ” قرار دارد، و این شمارا قادر می‌سازد که اکنون زمانیکه فعالانه علایق شخصی خود را دنبال می‌کنید تفریح هم کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است تحمل تان را از دست داده و نیاز داشته باشید که کاری کنید که بهرام جنگجو به اولین خانه تان به پلوتون سلطه جو بپیوندد. شما از اینکه همیشه باید منتظر دیگران باشید تا کاری را انجام دهید خسته شده‌اید و می‌خواهید حتی اگر لازم شد خودتان راه را ادامه دهید. فقط به یاد داشته باشید که دیگران منبعی از خودبازدارندگی هستند. این قانون همه یا هیچ نیست، پس مراقب باشید جایی که به جلو قدم برمی‌دارید کجاست و همزمان راهی برای بازگشتن  به جایگاه دیگری از زندگی خود  داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 با وجود اینکه اوایل روز حساس‌تر می‌شوید ولی در اواسط روز انرژی‌های بیشتری را دریافت می‌کنید و تحریک می‌شوید به کارهای شخصی بپردازید. هم اکنون شما باید توانایی‌های رهبری و مدیریتی خود را نشان دهید و از این کار نیز هراس ندارید. مطمئن شوید قبل از اینکه برنامه‌هایتان را اجرا می‌کنید، هیچ فرضیه نادرست و نکته مبهمی‌‌باقی نمانده باشد. قبل از اینکه کارتان را شروع کنید، نسبت به موقعی که اولین قدم را برداشته‌اید، راحت تر می‌توانید به عقب برگردید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت‌های اجتماعی نشوید، می‌توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات‌تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق‌های افراد دیگر نیازی ندارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

در ماه گذشته نگرانی‌های مالی شما بیشتر شده بودند، تا جایی که شما آرزو می‌کردید درآمد ثابتی داشته باشید. باوجود این در حال حاظر شما خیلی مطئن نیستید و هنوز هم ناراحتی‌هایی وجود دارد. به خاطر اصلاح کردن دیدگاه‌هایتان در مورد جهان واقع از رسیدگی به اهداف خود صرف نظر کنید. اگر مجبور شدید برنامه‌هایتان را نیز معوق بگذارید و خیلی بلندپروازی نکنید، وگرنه زندگی تان دچار عدم تعادل خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی کار کرده‌اید و الان وقت این رسیده که نتیجه برنامه‌ریزی‌های دقیق خود را ببینید. اما همین قدر که شما دوست دارید موفقیت خود را ببینید، به همان اندازه از پذیرفتن مسئولیت‌های بیشتر خسته شده‌اید. با همه این احوال اگر به تلاش کردن ادامه ندهید، نباید انتظار تحسین و تشویق دیگران و همچنین پیشرفت و ترقی را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۸ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 کار سخت شما تا تسویه حساب کردن ادامه خواهد یافت، اما ممکن است امروز پورسانت خود را بگیرید و فقط اجازه دهید که حوادث راه خود را ادامه دهند. ممکن است شما فقط نیاز داشته باشید که از وظایف‌تان فاصله بگیرید تا زمانی را ایجاد کنید تا یک موقعیت جدیدی برای زندگی خود ایجاد کنید. خوشبختانه، لازم نیست خودتان را به خطر کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهید از پا درآورید. شما خوب هستید اگر فقط راه خودرا بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *