فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

تا موقعی که در تمام روز کاملاً فعال و سازنده باشید، نسبت به خود و اطرافیان‌تان حس خوبی خواهید داشت. اما اگر کار خیلی زیادی هم انجام ندهید، باز هم می‌توانید به سرزنش‌های دیگران به خاطر عدم توجه تان پایان دهید. به یاد داشته باشید که راه‌های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. شما بدون اینکه مورد عینی و ملموسی برای ارائه دادن به دیگران داشته باشید باز هم می‌توانید به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

دست از تلاش کشیدن می‌تواند پایان بی قاعده‌ای برای بهترین دوره کارتان باشد، در سال جدید فرصت‌های غیر قابل انتظاری برایتان پیش خواهد آمد. متاسفانه، اگر کارها و برنامه‌های قبلی خود را به پایان نرسانید قادر نخواهید بود که کار جدیدی را شروع کنید. نگران نتیجه تلاش‌هایتان نباشید. در عوض، برای خلاصی از زیر بار فشارها تمرکز کنید و خودتان را برای آینده آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد، درحالیکه امروز حرکت از ژوپیتر به سمت خوشید درک و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می‌دهد. یک بینش جدید می‌تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت کند، اما نباید زمانت را هدر بدی. به یاد داشته باش، اکنون زمان مناسب فرا رسیده، فقط باید بیشتر تلاش کنی.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!! برای اینکه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده‌اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می‌کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافینتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 اگر در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید فکر نکنید، دچار پشیمانی‌های بزرگ و غیر قابل بازگشتی می‌شوید. زیرا شما فردی ذاتا خوش قلب هستید و با ناراحت ساختن دیگران تنها خود را آزار می‌دهید. خداوند درهای جدیدی را بر زندگی شما باز خواهد کرد تا بتوانید افق جدید زندگی‌تان را بهتر نظاره گر باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز با دیگران به مهربانى رفتار مى‌کنید، ولى دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. نگرانى شما به خاطر  واکنشهاى دیگران نیست، نگرانى‌تان به خاطر این است که زمانى که نمى‌توانید عملکرهاى خود را کنترل کنید احساس ناراحتى مى‌کنید. پس الان بهتر است که از این کار صرف نظر کنید. خوشبختانه شما مى‌توانید توانایى‌هایى که در موردش صحبت نمى‌کنید را در کارتان نشان دهید و این موضوع تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما دلتان نمی‌خواهد که در خانه بمانید، ولی امکان اینکه تمام روز بیرون از خانه بمانید وجود ندارد، چرا که اکنون کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید. شما اکنون در دوره‌ای از زندگی خود هستید که حرف‌های شما می‌توانند تعیین کننده شکست و یا موفقیت‌تان باشند، پس به خاطرکارهایی که باید انجام بدهید شکایت نکنید و غر نزنید! در عوض تا جایی که می‌توانید با نگرش و دید مثبت کارهای خود را در داخل خانه انجام دهید و بعد به سر کار بروید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده‌اید، و الان فکر می‌کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی‌احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

به خاطر اینکه ماه جدید در نشانه شما به بهرام تیره پیوسته است امروز بیش از اندازه جدی شده‌اید. مهم نیست که شما چگونه برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، ظاهراً شما کلی کار برای انجام دادن دارید. هیچ کاری راحت نیست؛ بنابراین سعی کنید که سمت افکار منفی نروید، چراکه خردمندی عمل گرایانه خود که اکنون تحت اختیارتان است را هدر خواهید داد. استراحت کردن تضمین می‌کند که می‌توانید بعداً تصمیمات درستی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *