فال روزانه

فال روز سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

به نظر می‌رسد اگر امروز واقعا ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار بروند و آسمان تان صاف شود، شما بتوانید دید روشنی از اتفاقاتی که در آینده برایتان می‌افتد داشته باشید. شما تا حدی قادر به دیدن چیزهایی که می‌خواهید هستید و می‌دانید که چگونه باید به آنهادست یابید، همچنین این توانایی را دارید که برای رسیدن به آنها از هر راهی که می‌خواهید بروید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای خودتان اهداف متعالی و بزرگی در نظر بگیرید و با کمی پشتکار و در عین حال شانس،‌ قادر خواهید بود که رویاهای همیشگی خود را معنی ببخشید و آنها را محقق سازید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ظاهرا یک فرد بخصوص موی دماغتان شده است! اما او شاید بدین خاطر وارد زندگی تان شده است که نقش یک کاتالیزور دگرگون کننده را ایفا کند! این شخص می‌تواند بازتاب و منعکس کننده بخشی از وجود شما باشد که شما تا به حال نمی‌خواستید این بخش را بشناسید. حتی اگر فکر می‌کردید که می‌توانید شرایط را ثابت نگه دارید، باید بدانید که تغییرات پویا پیش از این وارد زندگی تان شده‌اند و تلاش شما بی فایده خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است که دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی که دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم کردن مقاومت کنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستکاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 اگرچه شما امروز تلاش می‌کنید که برای کارهایتان یک برنامه‌ریزی ساده ترتیب دهید، اما باز هم آنها از کنترل شما خارج خواهند شد. برای مدتی فراموش کنید که هرکاری را طبق تقویم  انجام دهید، برای اینکه شما بیشتر از آنچه که در توانتان بوده برنامه‌ریزی کرده‌اید. مسائل پیچیده را برای خودتان واضح‌تر کنید، در غیر این صورت حتی اگر دلایل قانع کننده‌ای داشته باشید، ممکن است موفق نشوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

به نظر می‌رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقیقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری که بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می‌رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می‌توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

از اتفاقاتی که در این اواخر برای شما رخ داده است ناراحت  و غمگین شده‌اید، از زندگی تان دلسرد شده‌اید، اما نا امید نباشید زیرا این روزهای غمگین انگیز عمر زیادی ندارند و به زودی روزهای شادی و خوشبختی روی خود را به شما نشان خواهند داد. کاملا طبیعی می‌باشد که شما در اثر مشکلات زیادی که داشته‌اید خسته شده‌اید اما حواستان باشد زیرا موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده ای نه چندان دور به شما داده خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود که شما از یک ملاقات کوچک بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته کشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود که این کار را بکنید. به جلوحرکت کرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یک سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما بعضی وقتها حتی زمانی که حس خوبی دارید خیلی بی عاطفه می شوید. البته منظور این نیست که فرد بی تفاوتی هستید؛ بلکه مشکل اینجاست که شما شاید نتوانید احساس افراد دیگر را درک کنید. اما امروز شما بیش از اندازه به احساسات افراد دیگر توجه می کنید تا کاری کنید آنها حس بهتری داشته باشند و در نتیجه احساس شما نسبت به خودتان نیز بهتر می شود. احساس مسئولیت کردن در قبال مشکلات افراد دیگر اول از همه شما راتبدیل به یک قهرمان می کند و اما اگر بیشتر ادامه دهید بعدها بدیهی است که تبدیل به وابستگی بینتان وکشمکشهای شدید شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

تمام چیزهای خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری که پیش رویتان دارید جدی باشید. اگر تا حالا از مسائل غیر قابل اجتناب شانه خالی کردید، امروز پنجره‌های طفره رفتن به طرز دردناکی روی انگشت‌های شما بسته می‌شود!! دیگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسیده است. از حرف زدن دست بکشید و بدون به تاخیر انداختن کارتان را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

تظاهر کردن دیگر فایده‌ای ندارد!! شما نمی‌توانید برای همیشه نشان دهید که فرد خوش بینی هستید. البته این موضوع نباید باعث نگرانی تان شود. عجیب اینکه حتی احساس آسودگی و فراغ بال می‌کنید؛ چرا که به هیچ وجه مجبور نیستید احساساتتان را از افراد دیگر مخفی کنید. سهیم کردن دیگران در ترس‌ها و نگرانی‌هایتان درهایی را به روی شما می‌گشاید که به سمت گفتگوهای زیادی در مورد موضوعات مهم سوق داده می‌شوید. به جای اینکه در برابر این تغییر مقاومت کنید، زندگی جدید خود را با آغوش باز بپذیرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۶ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که خیلی باهوش تر شده‌اید! انگار که به ضریب هوشی‌تان اضافه شده است!! اما آنقدر شیفته توانایی خود نشوید که فکر کنید روش شما بدون عیب و ایراد است، چرا که منطقی فکر کردن خودش می‌تواند برایتان دردسرهای ایجاد کند. به جای تکیه کردن بر منطق، به ندای درونتان گوش دهید و بگذارید که شما را هدایت کند، آن وقت می‌توانید وجوه متفاوت دیگری را در زندگی تان ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *