فال روزانه

فال روز دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز صبح قدرت تخیل شما خیلی قوی می‌شود و باید سعی کنید با مهارت تمام آن را تعقیب کنید. پس عجله کنید، برای اینکه این قدرت‌های خلاقانه تا عصر که ماه وارد نشانه تان می‌شود دوام نخواهند آورد. خوشبختانه اگر شما نتوانید هر کاری را همین حالا به پایان برسانید، فردا فرصت دیگری خواهید داشت.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند، شاید، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما پوسته در حال آوردن چیزهای جدید به زندگی خود هستید! امروز با وجود ماه برج میزان پیشرو در ششمین خانه تان – یعنی خانه فعالیت‌های روزانه- این عمل را بیشتر روی تغییر دادن عادت‌های قدیمی اجرا می‌کنید. به جای اینکه کارتان را به همان روش دیروز یا حتی پریروز انجام دهید، سعی کنید با روشی کاملاً متفاوت کارهایتان را انجام دهید. اما با دقت عمل کنید، برای اینکه شما امروز روز پر مشغله‌ای دارید و ممکن است آشفتگی‌ها و نگرانی‌هایتان را نیز بیشتر کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می‌کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولی‌ای باشید، بنابراین می‌توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را نگران کنید دیگر نمی‌توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز دیگران زیاد شما را درک نمی‌کنند، اما شما نیاز دارید با ساختن یک محافظ برای خود وکسی که دوستش دارید نقش خود را ایفا کنید. به جای اینکه سعی کنید با انجام دادن کارهای سخاوتمندانه گذشته را جبران کنید، با ملایم‌تر کردن نگرش‌هایتان و نشان دادن احساسات قلبی خود این کار را بکنید. پنهان کردن احساسات واقعی خود، حتی اگر با استانداردهای متعالی‌تان مغایرت داشته باشند، شما را به هیچ جا نمی‌رساند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما امروز می‌توانید یک هنرمند و یا شاعر باشید!! بنابراین کارهای دستی و یا ژورنال خود را بیرون آورده و خودتان را مشغول سازید. اما این کار فقط جزو اولویت‌های شما نیست، بلکه باعث ارتباط پیدا کردن با آرزوهایتان نیز می‌شود. هر چیزی که امروز به شما حال و هوای معنوی بدهد، در نهایت می‌تواند بهتان کمک کند که به اهداف و آرزوهای خود نزدیک تر شوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

اگر دوستانتان نیاز شما به تشریفات و آداب و رسوم را خیلی جدی بگیرند، مرز تعیین کردن بین خودتان و آنها باعث بروز واکنش‌های غیر منتظره خواهد شد. شما به دلیل اینکه اعتقاد دارید قوانین بهتان کمک خواهند کرد، فقط از آنها پیروی می‌کنید، اما فقط مواقعی که شما خیلی جدی باشید این قوانین به کارتان می‌آیند. عجیب اینکه از کنترل خارج شدن هم می‌تواند باعث فروکش کردن انرژی تان شود.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۵ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *