فال روزانه

فال روز یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی‌کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید چشم پوشی و گذشت کردن لازم شود، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه مانع از ناراحتی کسی شوید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

حتی اگر برنامه ریزی‌های اجتماعی شما خیلی امیدوار کننده به نظر می‌رسد، حالا که ماه جدید بر یازدهمین خانه تان یعنی خانه دوستان تاکید دارد، شما برای موفق شدن در مراحل بعدی نیاز به انرژی و توانایی‌های بیشتری دارید. برای اوقات خود با افراد هم فکر برنامه ریزی کنید. این کار را حتماً انجام دهید و به تعویق نیاندازید، چراکه مطرح کردن رویاها و اهداف بلند مدت‌تان با آنها به نفع خودتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش کنید که از بروزاحساسات تان جلوگیری کنید ممکن است این اوضاع را بدتر هم بکند. شما می‌توانید بگویید که تغییرات شدید در پیش است،‌ اما می‌دانید که الان نمی‌خواهید با آن روبرو شوید. انکار کردن برای روزهای معدودی می‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی‌توانید خود را گول بزنید چرا که نمی‌توان از تغییرات پیش رو اجتناب کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما به همان سرعتی که بهبودی خودتان را باز یافته‌اید، زبان شوخ و بذله گوی خود را نیز بازیافته‌اید. خوشبختانه شما هنوز به اندازه کافی جذابیت دارید و می‌توانید از طعنه و ریشخند دور بمانید. واقع بینی شما می‌تواند بر افکارتان تأثیر بگذارد و قضاوت‌های شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس کمتر حرف بزنید و بیشتر کار کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایی هستید که بتوایند شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌های دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

به نظر می رسد این روزها کار سخت و پرزحمت روزانه شما زیاد هم برایتان خسته کننده و کسل آور نباشد. شما حتی ممکن است از کار سخت و دشوار استقبال کرده و اگر در پیچیدگی های زندگی به شما کمک شود خوشحال می شوید. ممکن است از اینکه نمی توانید به دوستان خود برای کمی با هم بودن بپیوندید، مایوس شوید به خاطر اینکه شما کارهای سخت زیادی دارید که باید انجام دهید و به این خاطر تحت فشار هستید. اما باز هم،‌ترجیح دادن کار به بازی و تفریح بهترین کاری است که می توانید بکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز از نظر احساسی تعادل ندارید. در یک لحظه می‌توانید هر کاری را انجام دهید و در لحظه دیگر احساس بی فایده بودن می‌کنید! به جای اینکه در جستجوی جنبه‌های مثبت هر چیزی باشید، در پوسته تنهایی و افسرده خود گرفتار شده‌اید. خوشبختانه هم اکنون شما قدرت این را دارید که مسیر خود را عوض کرده و حتی تا قله کوه هم برسید!! یک تصمیم آگاهانه و درست بگیرید و به همان هم بچسبید؛ بقیه چیزها اصلا مهم نیست!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما نگرش بسیار سالمی در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

خوشبختانه احتمالا بعد از ظهر امروز می‌توانید به‌ آن استراحت و آرامشی که مدت‌هاست در جستجوی آن هستید برسید. حتی اگر به نظر می‌رسد که بسیار سخت است که آن را بپذیرید و از آن لذت ببرید. یک روز بی قرار کننده تمایل شما را به آرامش و سکوت افزایش می‌دهد اما ممکن است وقتی آن را بدست‌ آوردید زود از آن خسته شوید. به یاد داشته باشید نیازی نیست که وقتی هیچ مسئله ای وجود ندارد یک نمایش جدید خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۴ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما لزوماً تنها کسی نیستید که در هر کاری زیاده روی می‌کنید، برای اینکه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می‌کنید! باوجود این حالا ممکن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی‌تان را قبول کنید، در صورتی که دوست دارید وقت‌تان را با خانواده سپری کنید. حتی اگر وسوسه می‌شوید کارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت کردن آن کارهایی که شروع کرده‌اید را پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *