داروهای گیاهیعطارباشی و طب سنتینسخه های گیاهی

تهیه ماسک ضد شوره و ضد ریزش مو طبیعی

اگر می‌خواهیم زیبا بوده و چهره‌ای مطلوب داشته باشیم، باید حسابی حواسمان به سلامت موهایمان باشد. حالت و درخشش موی شما می‌تواند در سطح زیبایی‌تان تاثیر به سزایی داشته باشد. یکی از روش‌های مطلوب برای تضمین سلامتی مو و رفع مشکلاتی مانند شوره و ریزش مو، استفاده از ماسک‌های خانگی و طبیعی مو است. در این نوشتار به طرز تهیه ماسک ضد شوره و ضد ریزش مو می‌پردازیم. لطفا با عطارباشی همراه باشید.

عنصر اصلی در این درمان طبیعی زنجبیل است که برای سلامتی بسیار مفید بوده و می‌تواند با تغذیه مو رشد و فولیکول‌های آن را تحریک کند، علاوه بر بهبود ظاهر وزیبایی مو‌ها می‌توان در این روش درمانی شوره سر را از بین برد.

مواد لازم

مقداری کمی زنجبیل

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۱ قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه ماسک ضد شوره و ضد ریزش مو

زنجبیل را رنده کرده وآن را به همراه روغن زیتون و عسل خوب مخلوط کنید، این مقدار مواد برای یک استفاده کافی است و دارو را روی مو‌های مرطوب بمالید و کلاه پلاستیکی روی سرتان قرار داده و سپس ۴۰ دقیقه اجازه دهید برروی مو باقی بماند و پس از این مدت آن را بشویید، از این دستورالعمل طبیعی یک بار در هفته می‌توانید استفاده کنید.

فواید ماسک

استفاده از این روش درمان طبیعی به طور منظم مزایای متعددی را برای مو‌های شما دارد، زنجبیل جریان خون را در پوست سر افزایش می‌دهد و رشد مو را تسریع می‌کند و در کاهش ریزش مو موثر است، علاوه بر این تار‌های مو ضخیم شده و و شوره سر از بین می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *