فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۱ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیکترین دوستانتان و یا در جمع یک سری از افراد هم فکرتان داشته باشید. اما قبل از اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر کل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام کنید. اگر فقط یک بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یک راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما بیش از آنکه دیگران بفهمند از خودتان مطمئن هستید. ممکن است همکاران تان از این حالت شما تعبیر غلطی داشته باشند و فکر کنند که شما اعتماد به نفس ضعیفی دارید. اما بیمیلی شما به در میان گذاشتن احساسات تان با دیگران به معنی این نیست که ایراد از شماست. رفتار شما به این دلیل است که نمی‌خواهید شخص دیگری درگیر این موقعیت حساس عاطفی شود. صبور باشید و بگذارید تا احساس آرامش کنید و بعد احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما ایده های بسیار زیادی در مورد کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام بدهید دارید و به زودی امکان این فراهم می‌شود که اولین قدمتان را بردارید. اما درحالیکه وسوسه شده‌اید و فکرهای نادرستی می‌کنید، احساس می‌کنید که لازم است تصمیم دیگری بگیرید. معمولاً شما قبل از اینکه دست به عملی بزنید دوست دارید صبر کند تا همه چیز روشن و واضح بشود. با وجود این حالا بیش از حد مشتاق شده‌اید که بدون دور اندیشی و احتیاط کافی اقدام کنید! به یاد داشته باشید، صبور بودن می‌تواند بزرگترین توانایی شما باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما اعتقاد دارید یکی از مسیرهایی که برای تمام کردن کارهایتان باید طی کنید به روابطتتان بستگی دارد. درحال حاظر شما کارهایی که باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌کنید، اگر مشا برای خود اهداف کوتاه مدت تعیین کرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینکه در شک و بدبینی سیر کنید، از جملاتی مثل «من می‌توانم» و «باید این کار را بکنم» استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما می‌توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌کند. معمولا، شما می‌خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

وقتی برای تان موقعیت بسیار مهمی بوجود می‌آید که به نظر می‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسیمه می‌شوید. ماه نشان شما امروز غریب و خیالباف است و کاری هم از دست شما برنمی‌آید جز اینکه بنشینید و تماشا کنید که احساسات‌تان افول پیدا کرده و ماننده یک جریان آب پیش می‌روند. در ضمن شما تصمیم گرفته‌اید که به عمق احساسات خود پی ببرید با این حال راه حل شما به قدرتمندی همیشه نیست. نیازی نیست که به خودتان انقدر سخت بگیرید. اجازه دهید که احساسات عجیب تان شما را برای یک گردش آماده کند؛ فقط از جاییکه شما را می‌برند لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 به نظر می‌رسد که امروز بهتر از همیشه بتوانید کار کنید و کارهایتان را به موقع انجام دهید به خاطر اینکه آنها راحت تر از گذشته به نظر می‌رسند. در واقع، شاید به این خاطر باشد که همکاران و دوستان شما که همیشه حواس شما را از کار کردن منحرف می‌کردند امروز خودشان به اندازه کافی کار دارند که سرشان به کار خودشان باشد.الان زمان تنبلی نیست که شما بخواهید از برنامه‌ها و کارهای خود طفره بروید؛ شما توانایی سازماندهی کارهای بی شماری را دارید اما اگر برای شروع گام محکمی بردارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۱ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 اگر اخیراً کاری خلاقانه انجام داده اید یا نوشته ای در مورد شغلتان داشتید، امروز کمی خسته می شوید و نمی توانید حتی پشت کامپیوتر بنشینید. باید از خودتان بپرسید که انجام کدام کارها امروز از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است. بهتر است تا فردا صبر کنید. همچنین امروز فرصت خیلی خوبی در اختیار دارید تا احساسات عمیق خود را با فرد خاصی در میان بگذارید و برای یک بار هم که شده نگران آنچه می خواهید بگویید نباشید. حس هارمونی و گرمای زیادی در شما وجود دارد و این حس مسری است. شاید تابحال با این لحن با عشقتان صحبت نکرده بودید و او می خواهد چنین چیزی را تجربه کند. تردید به دل راه ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *