فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

اهمیتی ندارد که شما چقدر خوشبین هستید، روبرو شدن با احساسات غیر منتظره برای شما کار سختی است. درست زمانی که شما آماده حرکت کردن هستید یک موج تازه از احساسات شدید دوباره ظاهر می‌شود. بهترین توانایی خودتان را برای جنگیدن در مقابل حوادث اخیر هدر ندهید، اگر به حرف دلتان گوش کنید دارای یک نوع جرأت بخصوص خواهید شد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است امروز پریشان تر و غمگین تر از همیشه باشید،‌ چرا که ماه برای یکی دو روزی وارد نشان شما شده است؛ به هر حال،‌ هنوز هم شما این توانایی را دارید که معامله‌ای را به صورت عالی به اتمام برسانید اما اگر احساسات تان را دخیل نکنید و اجازه ندهید که دیگران شما را از کوره بدر ببرند. شما وقتی بسیار هیجان زده می‌شوید براحتی کنترل خود را از دست می‌دهید. اما این نباید باعث شود که شما از کار دست بردارید، سعی کنید همچنان اهل عمل باشید،‌ حتی وقتی آدرنالین خون شما بالا رفت!!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می‌پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می‌تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می‌خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده‌اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی‌تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه‌های منظم همیشگی‌تان برگردید. اما وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعتر رفع کنید، به خاطر اینکه مشکلات حل نشده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 ایده شما برای ماجراجویی و رفتن به تعطیلات امروز تغییر کرده و بیشتر به وظایف قبلی خود در محل کار می‌پردازید. شاید قبلا فکر می‌کردید که می‌توانید با تردستی از مسئولیت‌هایتان فرار کنید، اما امروز با ناراحتی در می‌یابید که راه‌های فرارتان بسته شده‌اند. سعی نکنید برای جبران کردن اشتباهات برنامه‌های خود را کنسل کنید، چرا که این ایده خیلی زود اثرش را از دست می‌دهد. پس صبر کنید تا انرژی از دست رفته را دوباره به دست آورید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می‌تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید،  چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 محدودیتهایی که به طور طبیعی باعث می‌شوند یک دوست نزدیک با شما صمیمی‌تر شود اکنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه کردن یک تعریف مشخص برای آن کار مشکلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یک فرد خاص احساس نزدیکی کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابطتان شاید به بن‌بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست که شما این کار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید که شاید شما قبل از اینکه بفهمید که آیا می‌خواهید این کار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز اگر دوستان یا همکارانتان خواستند بهتان کمک کنند حواس خود را جمع کنید، چراکه شاید درحدی که شما فکر می‌کنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست که آنها قصد منحرف کردن شما را دارند، بلکه به خاطر اینکه می‌خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند بهشان عمل کنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول کنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

ممکن است امروز موعد پرداخت حقوق تان رسیده باشد و شما به دنبال آن باشید؛ یا اینکه موقع شارژ ماهیانه خدمات تان رسیده باشد. احتمالا شما مقداری پول پس انداز کرده اید اما شرایط اخیر اقتضا می کند که در راه رسیدن به آن چیزهایی که می خواهید صبور باشید . ماه نو احساسی در دومین خانه از “پول” شما قرار گرفته پس به غریزه تان اعتماد کنید و فرصتی که برای تان پیش می آید تا درآمدتان را افزایش دهید از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه خودتان می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌کنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت کردن با کسانی که از نزدیک با شما کار می‌کنند برای خود برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان کمک می‌کند که به آسانی و بدون دردسر در کارتان موفق شوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما باید آنقدر امروز عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برای شما نیست. نمی‌گویم همه نظرات و ایده هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی‌ندارند. اما مسیرهای چندگانه‌ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برای شما قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. راه حل‌های جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *