فال روزانه

فال روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز در شغلتان خیلی جدی فعالیت می‌کنید و با آرامش کامل نقش قدرتمند خود را درک می‌کنید. اما حال و حوصله اینکه کارها را با همان روشهای قبلی انجام بدهید، ندارید. شما می‌دانید که می‌توانید از تغییر و تحول دادن قسر در بروید، بنابراین دلیلی برای عقب‌نشینی کردن وجود ندارد. ممکن است اطرافیانتان از این کارهای اخیرتان خیلی تعجب کنند، و یا حتی شوکه بشوند!! اگر شما حرفهای مهمی‌برای گفتن دارید، پس چرا سکوت کرده اید!؟فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز فشارهایی که روی شما ایجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنید و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنید! تسلیم نشوید؛ چرا که یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

گرفتگی کامل ماه امروز درست برخلاف خورشید در نشان شماست و به شما یادآوری می‌کند که بین کاری که لازم است برای خودتان انجام دهید و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل ایجاد کنید. ممکن است احساس کنید چنانچه الان روی کسی را زمین بیندازید احساس پریشانی به شما دست می‌دهد ولی در عین حال فکر می‌کنید  که انتظارات آنها کاملا غیر واقعی است. دقیق گوش دادن به اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد؛ اما به معنی این نیست که شما بایدهجوم ببرید و هر کاری که از دست تان بر آمد را برای دیگران  انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

هم اکنون شما به جای اینکه در جستجوی اهداف شخصی خود باشید، بیشتر علاقه دارید کارهایی انجام دهید که به نفع همه باشد. شما از این حقیقت آگاه هستید که نمی‌توانید خوشحال باشید مگر اینکه افراد دیگر هم شاد باشند و رضایت شما در گرو شادی و رضایت دیگران است. اگرچه این هدفی رفیع و والا است، شما حداقل می‌توانید با پیش قدم شدن در دوستی‌ها در شادی‌ها با دیگران شریک شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز روبرو شدن با یک آینه نقادانه چیزی است که کاملا بهش احتیاج دارید تا تکانی به خود داده و از خودشیفتگی بیرون بیایید! حتی اگر فکر می کنید که می دانید چگونه باید در برابر مشکلات اخیر واکنش نشان دهید، حالا شما کم کم در حال دیدن دنیا با دیدی جدیدتر هستید. برنامه های گذشته تان برای هماهنگ کردن شما با موقعیت جدیدتان کافی نیستند. اگر در لحظه حال تمرکز داشته باشید، قادر خواهید شد که به آسانی خودتان را با هرچیزی که سرنوشت برایتان تدارک دیده هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شاید شما اعتماد داشته باشید امروز برنده خواهید شد ولی متاسفانه این گونه نخواهد بود. شما باید بین چیزهایی که آرزویش را دارید و کارهایی که انجام می دهید تعادلی منطقی برقرار کنید و آن وقت شما توانایی خواهید داشت به چیز هایی که می خواهید برسید. با وجود این اگر شما به توانایی های خود شک کنید و فکر کنید که به اندازه کافی خوب نیستید وقت خود را تلف خواهید کرد. پس از فرصت خود نهایت استفاده را بکنید تا به نتیجه برسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 دوستانی ثابت دارید که نشان می‌دهد چقدر روابط با دیگران و وجود آنها برای شما اهمیت دارد. اما بعضی اوقات هم دوست دارید که تنها باشید. گم شدن در گروه همسن و سال‌هایتان ممکن است بسیار جالب باشد، این گمنامی می‌تواند از انزوا و گوشه نشینی که شما دارید بهتر باشد. وقتی که در انزوا به نگرانی‌هایتان فکرمی‌کنید، از حضور و معاشرت با دیگران باز می‌مانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

دومین خانه شما یعنی خانه اصول کاربردی و دهمین خانه تان یعنی خانه حرفه و شغل با هم تعامل و همکاری داشته و برای شما در مراحل کاریتان سود و منفعت به همراه خواهند داشت. شما نتیجه کار سخت خود را خواهید دید و آن می‌تواند افزایش چک حقوقی‌تان و یا حداقل قولی برای افزایش حقوق باشد. اما زیاد هم روی شانس خود حساب باز نکنید! فقط با نگرش و طرز فکر مثبت جلو رفته و ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز شما دیگر نمی‌خواهید رازی را پیش خود نگه دارید، اما باید این کار را بکنید! برای اینکه وقتی که از روی اعتماد حرفی به شما زده شده است، اصلاً خوب نیست آن را فاش کنید. خوشبختانه موضوعات جالب خیلی زیادی برای بحث کردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول کنید که بهتر است بعضی از حرف‌ها ناگفته باقی بمانند، احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز دیگران از شما می‌خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می‌توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می‌کند و شما را فردی دلسوز می‌داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه‌های شما می‌توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می‌دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می‌دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می‌شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 تغییری در بازار بورس باعث می شود که در مورد آینده مالی خود نگران شوید. شاید سرمایه گذاری هایی انجام داده بودید که این اثر منفی و موقتی باعث نگرانی تان شود. به یاد داشته باشید که چنین رویدادهایی لزوماً بر آینده اثری ندارند. گام هایی بردارید و نوعی امنیت محض برای خودتان بسازید. ولی به بدترین چیزها فکر نکنید. شاید فردا بازار رشد و تصاعد داشته باشد. امروز در رابطه خود متوجه می شوید که چقدر عشق در میان شما وجود دارد. حتی با آنکه یکی دو مشکل برایتان پیش آمده، و به اندازه ای که دوست داشتید یکدیگر را ملاقات نکرده اید، ولی امروز چیز خوبی اتفاق می افتد. درمی یابید که چقدر خوش شانس هستید که یکدیگر را یافته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *