فال روزانه

فال روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما باید چشمان‌تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی‌بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می‌بینید. شما دارای انرژی‌های مثبت زیادی هستید انرژی‌هایی مانند: صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی‌ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی‌تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزینید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیایر زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدت‌ها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز شما با موج تازه ای از احساسات روبرو شده اید که اگر زیاد مقاومت نکنید این  حس های جدید می توانند شما را به دوردستها ببرد. باوجود این اگر با این احساسات بجنگید، خود را گرفتار جنگی بی نتیجه کرده اید، چرا که نمی توانید آنها را سرکوب کنید. پس بی جهت انرژی خود را تلف نکنید که از پس آن بر بیایید و انرژی خود را برای کار دیگری ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 ماه در هفتمین خانه از روابط اجتماعی شما قرار گرفته است و راه حل متفاوتی را برای حل کردن مشکلات عاطفی به شما پیشنهاد می‌کند. اگر امروز دوست صمیمی یا نامزدتان با شما حرف نمی‌زند و نسبت به احساساتتان بی‌توجه است و یا اگر می‌خواهد مدتی تنها باشد، سعی نکنید که فکر او را تغییر دهید. حتی اگر احساس می‌کنید مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته‌اید، برای اینکه بتوانید در نهایت به خواسته‌های خودتان برسید، حمایت کردن افراد دیگر بهترین روش ممکن است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما توانایی فوق العاده‌ای در محدود کردن افق فکری خود دارید، بنابراین می‌توانید بر روی مهم ترین اهدافتان تمرکز کنید. بعضی اوقات شما انقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه‌ای می‌شوید که رسیدن به مهمترین هدفتان را فراموش می‌کنید. اما امروز شما می‌توانید کاملاً نیازها و آرزوهای خود را متعادل کنید و در زمان کمتری بهترین بازده را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری  فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز هیچ حرف ناگفته‌اى باقی نمانده است، اما شما باز هم نمى‌دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جاى اینکه سعى کنید جملاتى مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسى صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمى‌شود. شما بعدها براى تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافى خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 تعهدات کاری که دارید ممکن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل کند. این فقط درباره این نیست که باید برای سروکله زدن با کارهای دشوارتان به محل کارتان برگردید یا اینکه درباره زمان دشواری که در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی‌خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلکه می‌خواهید حتی اگر کمی هم که شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور که تغییر کنند. اما سعی نکنید که کارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای‌تان وجود خواهند داشت و می‌توانید در طی آن کارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکز کردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

مدتی است که یک نفر در محل کار روی نقاط ضعف شما دست گذاشته است. عاقلانه ترین حرکت شاید این باشد که به مسیر و جهت دیگری نگاه کرده و خودتان را از هر برخوردی که سبب ایجاد روابط ناسالم  می شود کنار بکشید. اما به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود که دلخوری و رنجشتان را پنهان کنید. خوشبختانه شما می توانید با تغییر سمت دادن عصبانیتتان به سمت همدلی و دلسوزی از این شرایط سخت بیرون بیایید. کمی عشق و درک کردن دیگران از جانب شما تا مدتهای طولانی تاثیرگزار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *