فال روزانه

فال روز جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امرزو داشتن ایده‌های خیلی زیاد باعث فعال‌تر شدن شما می‌شود. شاید شما بخواهید یک پروژه را با روش‌های کاملاً متفاوت از گذشته انجام دهید. اما شما نباید اهداف و برنامه‌های خود را با هم قاطی کنید، چون در کارهایتان با مشکل مواجه خواهید شد. فقط روی یکی از کارهایتان تمرکز کرده و تا موقعی که آن را انجام نداده‌اید به سراغ کار بعدی نروید و در مورد کاری که می‌خواهید بعداً انجام دهید خوب فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما پروژه‌های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته دارند که نیاز به به کارهای هنرمندانه‌تر احساس می‌شود و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته‌اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

رابطه متقابل شما با دیگران ممکن است به خاطر ترس غیر منصفانه باشد. اگر شما از این می‌ترسید که شخصی سعی کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشنی انگیزه درست او را متوجه نشوید. با وجود اینکه نگرانی‌های اخیر شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سئوال‌های ضروری را بپرسید تا هر گونه شک و شبهه‌ای را از بین ببرید. محتاط بودن در مذاکرات تان اکنون می‌تواند سیاست عاقلانه‌ای باشد و دیگر نیازی نیست تا خود را برای یک مدت طولانی از پیشرفت عقب بیندازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات‌تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

بازگشت ماه به نشان شما امروز می‌تواند امروز شما را پریشان کند همچنانکه شما را با پیغام‌های عاطفی مختلفی در برمی‌گیرد که می‌تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه‌هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می‌آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می‌کنند مسئولیت شان را بر عهده بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

ممکن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

در حالیکه شما از فکر کردن به خاطرات گذشته دست کشیده‌اید، باز هم احساس بیهودگی می‌کنید. ولی اگر بخواهید به خود تکانی بدهید، یادآوری فکر و خیالات قدیمی پالایش کننده خواهد بود. کسوف کردن ماه در برج دلو آینده‌نگر به شما این توانایی را می‌دهد که به سرعت آسیب‌های احساسی قدیمی خود و همچنین دید منفی باقیمانده در وجودتان را بهبود ببخشید. خوشبختانه یک تجربه شگفت‌انگیز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان کمک کند، بنابراین شما می‌توانید از عشق و محبتی که دور و برتان هست لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 26 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!! برای اینکه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده‌اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می‌کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافیانتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه‌هایتان به موقع اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *