فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

اگر شما زیاد به جزئیات توجه نکنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می‌کنید که فرد پولداری هستید، ولی چون ماه در دومین خانه شما که با مسائل مالی ارتباط دارد کسوف کرده است، عاقلانه است که در برابر وسوسه پول خرج کردن مقاومت کنید. همچنین نزدیکی و مجاورت با نپتون پوشیده در مه افکار شما را مغشوش می‌کند و شما را وسوسه می‌کند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید که واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر کنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز آمادگی تفریح کردن را دارید. اما به آن آسانی‌ها هم که فکر می‌کنید نیست. تصمیم می‌گیرید که یک بازی بکنید اما برخی چیزها جلوی مشارکت شما در آن بازی را می‌گیرند. یک مشکلی برای برقراری تعادل بین خوشگذرانی شما و نیاز به ایجاد روابطی صمیمی‌تر و عمیق تر وجود دارد.دلیلی هم برای تحلیل بی پایان آن وجود ندارد. فقط به شرایط فعلی خود توجه کنید و به حرف دل خود گوش کنید نه به عقلتان.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما با داشتن واکنش‌های احساسی قوی در موقعیت‌های شخصی کاملاً آشنایی دارید، اما امروز صحبت کردن در مورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان تبدیل به یک معضل شده است. شما برای سنت شکنی کردن و شکستن قالب‌ها آمادگی دارید، اما نمی‌خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه‌های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حرکت خود را آرام تر کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز اصلاً لازم نیست که شما در تنهایی غصه بخورید، و اگر با یک مشکل قدیمی دوباره روبرو شده‌اید، اصلاً لزومی ندارد که غصه بخورید. این گوشه گیری شما بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می‌کنید اختیاری است. گوشه گیریتان به خاطر اتفاقاتی که در گذشته پیش آمده نیست، بلکه به خاطر واکنشهایی است که شما نسبت به مسائل احساسی از خود نشان داده‌اید. واقع بین بودن بهتر از بدبینی است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان  ادامه دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

حالا که بهرام مدعی در دهمین خانه تان یعنی خانه شغلی قرار دارد، کارهای خیلی مهم و زیادی پیش رویتان دارید که باید انجام دهید. درحقیقت شما به قدری به سمت موفقیت کشیده می‌شوید که بخشهای دیگر زندگی تان را فراموش می‌کنید. به مسائل مالی بی توجهی نشان ندهید، در این صورت برای خود دردسر درست خواهید کرد. اگر مشکلی را قبل اینکه از کنترلتان خارج شود حل کنید کار خیلی عاقلانه‌ای کرده‌اید، چون از بی نظمی‌جلوگیری می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه‌های کوچکی که در آینده به آنها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

مثل اینکه درهای خوشبختی به روی شما بسته شده‌اند، بنابراین اکنون قبل از اینکه زمان را از دست بدهید کاری مثبت انجام بدهید. این کار نیز دردسرهایی دارد، برای اینکه خیلی سریع واکنش نشان دادن نیز مشکلات خودش را دارد. اگر شما کاملاً به خودتان مطمئنید دوباره فکر کنید و ببینید که در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت. اگر کم کم در حالیکه روز به جلو می‌رود شما این اطمینانتان را از دست دادید، فقط باید به مسائل مهم فکر کنید. به موضوعاتی که شما نسبت به آنها آگاهی ندارید باید بیشتر از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما می‌توانید امروز مانند بوکسور حرفه‌ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می‌کنید. عقاید قوی و سرسختانه‌تان به شما این توانایی را می‌دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده‌اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه‌ای انرژی خود را هدر دهید که می‌دانید هیچ برنده‌ای ندارد. راه زیرکانه‌ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات‌تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

One thought on “فال روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

  • رضا

    خوب بود ولی منظورشو از جنگ و بوکس و مبارزه نفهمیدم .

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *