فال روزانه

فال روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

بودن در کنار یک فرد فریب‌کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست، اما شما امروز مجبور می‌شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می‌کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی‌آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید، با مهارت‌های دیپلماتیک خود می‌توانید اوضاع را بهتر کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز چیزهایی در حال تغییر کردن است و شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که آن چیزها چیست. شما می‌توانید با ناراحتی روزهایی را به یاد بیاورید که به خاطر طرز فکر مردم دیگر محدود شده بودید و هنوز هم همکاران و شریکان شما آن طور که انتظار دارید نیستند. به جای اینکه بخواهید این دو موقیعت را با مقایسه کنید، در لحظه حال زندگی کنید و تمرینهایتان را بدون هیچ قضاوتی دنبال کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 اگرچه شما فقط می‌خواهید طرف خوب هر چیزی را ببینید و خوش مشربی خود را حفظ کنید، ولی مسائل مهم تری هم وجود دارند که باید آشکار شوند. شاید دیگران از شما بخواهند خوش بین بوده و حتی آنها را هم دلگرم کنید، اما انتظارات دیگران نباید باعث شود صداقت و درستکاری خود را از دست بدهید. روی هم رفته بخشی از شهرت و خوش نامی شما به این خاطر است که هه چیز را همانطوری که هست عنوان می‌کنید. یک بار که حقیقت را بگویید، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است مشکلی را حل کنید یا موقعیت سختی را اداره کنید که باعث می‌شود تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد. شما واقعا شایسته این هستید که اعتقاداتان را بیان کنید اما اکنون ممکن است آن پوششی باشد روی سستی و ناامنی شما که ترجیح می‌دهید تا آن حس را برای خودتان نگاه دارید. به جای اینکه انرژی زیادی برای پنهان کردن احساسات تان هدر دهید آنها را با دوست نزدیکی که قابل اطمینان است در میان بگذارید. در میان گذاشتن احساس آسیب پذیری و نقاط ضعف تان با کسی که به او اعتماد دارید احساس خوبی به شما می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز سعی می‌کنید آزاد باشید، اما خودتان هم می‌دانید که مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رو دارید که باید ظرف چند روز آینده تمامشان کنید. متاسفانه انگار با همه چیز بیگانه اید؛ این اتفاق مثل سندی می‌ماند که با زبان خارجی و نامفهوم نوشته شده باشد و شما مجبور هستید آن را امضا کنید!! البته باید بدانید که مشکل فقط در یک چیز است؛ شما نمی‌دانید که کدام بخش از شما قرار است وارد بازی شود!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

ممکن است شما در مسیری موفق شوید؛ این مسیر می‌تواند درهم شکستن یک فوریت برای آغاز کردن کار جدیدی در خانه باشد یا اینکه نخستین قدم را برای بیان احساسات تان با یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده تان برمی‌دارید. اما شما همچنین تصمیم دارید که از مسئولیت طولانی مدتی که دارید پریشان و آشفته نشوید. با این وجود، این تغییر ناگهانی می‌تواند اضطرابی بر شما وارد کند اما باید تلاش کنید که اهداف آینده تان را با تمایلاتی که بدست آوردن رضایت زودگذر دارید متعادل و هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز از برنامه‌هایتان عقب افتاده‌اید و اگر خیلی زود شروع به کار نکنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای کاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد که با هیجان بیتشری کار کنید. چه این کار را بکنید چه نکنید مجبور خواهید بود شرایط سختی که در حال حاضر به وجود آمده را تحمل کنید. اما واقعاً مهم نیست که شما چه کاری انجام می‌دهید و اینکه چقدر آن را ادامه می‌دهید، بلکه آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید تعهداتی را که به دیگران داده‌اید را عملی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

گیر کردن در جزییات ممکن است شما را آزار دهد به خاطر اینکه شما معمولا ترجیح می‌دهید که روی مسائل کلی و بزرگ تمرکز کنید. با این وجود ممکن است با مسئله مهم و ضروری مواجه شوید که به مسائل اساسی بازگردید همچنانکه از یک موضوع حساس در یک روز شلوغ وپرکار پیروز بیرون آمده اید. در نهایت شما می‌خواهید که از زندگی لذت ببرید بنابراین یک تعادل سالم بین جاه طلبی ها و افکار ماجراجویانه خود ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

اگرچه شما الان در نظر افراد دیگر ظاهر آرام و ساکتی دارید، اما نمونه بسیار خوبی برای افراد دیگر هستید (در مورد اینکه چرا باید هنگام قضاوت کردن در مورد کتاب از روی جلد آن احتیاط کنند!). در زیر ظاهر آرام و متینتان شور و غوغایی برپا است و شما احتمالا سعی می‌کنید که آن را پنهان کرده و بروز ندهید. به جای تلاش برای فروخواباندن افکارتان، به خودتان قول دهید که ابدا هیچ کاری نکرده و فقط خودتان را با آنها سرگرم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *