بهداشت بانوانجنسیسلامتی

آشنایی با ۷ نشانه ی ارضای جنسی زنان!

آقایان عموما در مورد اینکه آیا خانمهایشان ، پس از رابطه جنسی ارضا شده اند یا نه مشکل دارند . آنها نیاز دارند در مورد ارضای جنسی خانمشان و رابطه خوشایند و تکنیک های درست یا غلط مطمئن شوند . اینکه خانم هایشان پس از رابطه بگویند : عزیزم من خیلی ارضا شدم یا مدام بپرسید همسرم ارضا شدی ؟ زیاد جالب نیست …

نشانه های ارضای جنسی زنان کدامند ؟

در این بخش از مجله سلامتی راستینه ، علائمی نه چندان واضح را بیان می کنیم که نشان دهنده آمادگی خانم شما برای آمیزش است و اینکه نسبت به اعمال شما احساس خوبی دارد .

لبخند رضایت

خانم شما نمی تواند آن لبخند زیبا را از صورتش دور کند و این لبخند برای تشکر از شماست . او را ببوسید و به او بگویید که دوستش دارید و عاشقش هستید . برتراند راسل نویسنده بزرگ انگلیسی می نویسد : تماس جنسی بدون عشق از ارزش زیادی برخوردار نیست حتی اگر طرفین را ارضا کند !

با ابراز عشق و محبت ، او بیشتر برای آمیزش بیقرار خواهد شد و شما را با تمام وجود پذیراست . مطلبی را که آقایان باید خیلی به آن دقت کنند اینست که خانم ها واقعا همسر و زندگی شان را دوست دارند و نسبت به آن وفادارند اما در روزهایی که خسته اند و یا در عادات ماهانه هستند خلقشان تنگ است و ممکن است حتی به شما بی احترامی کنند که باید صبوری کنید و دچار سوءتفاهم نشوید . مواظب آنها باشید و خواسته هایتان را با ملایمت و زبان خوش مطرح کنید . اگر حالات روحی و جسمی زنان در دوران پیش از قاعدگی را مطالعه کنید مدیر موفقی خواهید بود .

احساساتی می شود

همسرتان بعضی وقتها بعد از معاشقه گریه می کند . اما واقعیت این است که گاهی اوقات ارگاسم یک زن چنان موجی از احساس به خود به همراه می آورد که او شروع به گریه کردن می کند .

در اینجا یک نکته مهم است ! اگر خانمتان بعد از رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می شود یا مثل یک دختربچه به گریه می افتد ، که خودش یک علامت ارضای جنسی است نگران نباشید ، این بدین خاطر است که احساس خیلی خوبی دارد و خیلی لذت برده است .

نوک پستانهایش سفت می شود

با اینکه ممکن است خانمتان سرد یا عصبی باشد ، سفت شدن نوک پستانها ، به همراه چند نشانه دیگر نظیر نفس نفس زدن ، به هیجان آمدن و بیان کلماتی خاص (عاشقانه ، محبت آمیز یا حتی بد و بیراه جنسی ) حاکی از لذت بردن و ارضای جنسی همسرتان است .

به خواب می رود

با اینکه این مسئله بیشتر به مردان نسبت داده می شود ، اما زنانی هم هستند که بعد از رابطه و ارضای جنسی ، در کنار شما به خواب می روند . اگر خانمتان رویش را برگرداند و به خواب رفت ، اینکار او را بی احترامی برداشت نکنید ، فقط چند بار گونه ، زیر گردن و سینه های او را ببوسید تا احساس آرامش کند . سپس بازوانتان را به دورش حلقه کنید و شما هم مثل او بخوابید .

نیاز به آغوش صمیمی

این مورد ، به ارگاسم رسیدن زن را تضمین نمی کند ، اما نیاز او به محکم بغل کردن و اینکه شما او را در میان بازوان خود بگیرید ، ممکن است نشانه ای از اتمام کسب لذت و ارضای جنسی او باشد . فراموش نکنید که آمیزش جنسی فقط ” داخل و خارج کردن اندام جنسی در مهبل زن” نیست ، بلکه حرفهای محبت آمیز ، جنب و جوش ، شوخی های بامزه و خنده دار در مورد عمل جنسی ، لمس و تحریک نقاط حساس – به طوری که شما انرژی خودتان را حفظ کنید نیز اهمیت دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر ، مجله سلامتی راستینه شما را به مطلب مرتبط ارضا کردن زن ارجاع می دهد .

نمی تواند راه برود

خانمتان می خواهد بلند شود تا آن تغذیه خوشمزه پس از رابطه را که شما خیلی دوست دارید آماده کند ، اما او به آسانی قادر به راه رفتن نیست چون پاهایشکمی می لرزد . لرزیدن پاها نشانه ارضای جنسی و نشانه خیلی مطمئنی از این است که شما به عنوان یک مرد وظیفه تان را خوب انجام داده اید . اگر او نیاز به زمان کوتاهی دارد تا بتواند برای نظافت به حمام برود و آن ساندویچ عالی را برایتان درست کند ، شما می توانید با خاطری جمع از اینکه کارتان را خوب انجام داده اید به استراحت بپردازید .

نمی تواند در موردش حرف نزند

اگر در حین آمیزش جنسی ، یا پس از اتمام کار خانمتان در مورد وضعیت انجام تکنیک هایی که بکار بردید و احساسی که داشت بی اراده شروع به حرف زدن کرد یا حتی بهتر ، کلماتی که موقع آمیزش می گفت را تکرار کرد ، مثل : چه نفس نفس زدن حیرت انگیزی ! یا توصیف خوب بودن و دوست داشتن آلت و بدن شما ،خوشبختانه او را خیلی خوب ارضا کرده اید و بسیار لذت برده است .

کارشناسان ، یکی از بهترین تکنیک های ارضای جنسی خانم ها را وضعیت شکم به شکم ، در حرکت رفت و برگشتی اندام جنسی مردان با ورود آرام و عمیق آلت تا انتها و خروج آن و سپس تکرار کردن آن به آرامی توصیه کرده اند . البته گاهی چرخاندان آلت و یا تند و آرام کردن این تکنیک نیز از فانتزی های روابط زوجین بشمار می رود .

منبع: راستینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *