فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما به خاطر یک سری شرایط پیچیده شاید مجبور باشید که بیشتر از همیشه تلاش کنید اما امروز برای شما خیلی سخت است که برای پیدا کردن یک راه حل، بیشتر کار کنید. در حالی که امروز زمان مناسبی است برای این که فراتر از محدودیت هایتان عمل کنید. سعی نکنید که باهوش باشید؛ فقط اجازه بدهید که آسیب پذیریتان ظاهر شود و از اینکه در مورد ترس هایتان صحبت کنید هراس نداشته باشید. در نهایت آنها زیرکی و بصیرت ذهنی شما را به خوبی تشخیص خواهند داد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز مثل بچه گربه‌ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده‌اید. شما هرچه بیشتر تلاش می‌کنید کمتر می‌توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می‌توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان‌شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی‌گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

  هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاست‌های کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درک‌تان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌تاونید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز یک نفر کاملا رک و بی پرده با شما حرف می‌زند و ممکن است کمی عصبانی بشوید. شما مثل اینکه فکر می‌کنید همه چیز را راجع به یکی از دوستان خوبتان می‌دانید و سپس به چیزهایی توجه می‌کنید که با آنچه فکر می‌کردید واقعیت دارد جور در نمی‌آید. شما نمی‌دانید مشاهدات اخیر خود را باور کنید یا فرضیات گذشته خود را! به زور دنبال جواب نباشید؛ حقایق به مرور زمان روشن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *