فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

هیجانات اخیر در محل کار شاید در نظر شما اوقات خوشی باشد، اما اگر مجبور باشید حس خود را پنهان کنید چندان هم خوشحال نخواهید بود. اغلب اوقات سهیم کردن دیگران در اطلاعات‌تان قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید برای شما کافی است. اما حالا مورد احساسی کوچکی می‌تواند همه چیز را پیچیده تر کند. شاید الان وقت جلب توجه کردن و غافلگیر کردن اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشد. گفتن حقیقت ممکن است وضعیت کنونی را آشفته کند، اما از میزان تنش نیز کم می‌کند.
فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز نمی‌توانید به وقت خود اطمینان کنید. این سخن بدین معنی نیست که نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. بلکه رویاهای شما برایتان اسباب دردسر شده و نمی‌گذارد به چیزهایی که می‌خواهید برسید. خودتان را مقید کنید که به قرار ملاقات‌هایتان برسید و وقتی با کسی قراری می‌گذارید قرار قبلی‌تان را کنسل نکنید. هروقت که کارهایتان را تمام کردید، آن وقت می‌توانید به رویاها و آروزهای خود توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

در حالیکه ماه در هفتمین خانه شما، یعنی خانه شریکان و دوستانتان قرار دارد، شور و هیجان روابط‌تان بیشتر می‌شود. اما اگر احساس کنید که یک نفر از شما دوری می‌کند، شما هم نمی‌توانید به راحتی با او ارتباط برقرار کنید و در این کار به مشکل برمی‌خورید. حقیقت این است که حس امنیت خواهی‌تان فاصله‌ای را بین شما با بقیه ایجاد می‌کند که از آن چیزی که در ظاهر نشان می‌دهد وسیع تر است. به دیگران اجازه بدهید بدون اینکه استقلال و آزادی‌هایشان به خطر افتد، فضایی که برای معرفی کردن خود نیاز دارند را ایجاد کنند. درنهایت این کار می‌تواند تعهدات و عهدهایی که پیش از این داده بودید را معتبرتر کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز فرقی نمی‌کند که چقدر برای عوض کردن نگرش‌های خود تلاش کنید، شما هنوز به منفی بافی باقیمانده از گذشته خود چسبیده‌اید. تغییر دادن آنها را فراموش کنید، به جای اینکه سعی کنید از تمام آنها دوری کنید بهتر است که به آسیب‌های قدیمی خود فکر کنید و اجازه بدهید که به طور طبیعی و به مرور زمان از زندگی تان خارج شوند. تا فردا ظهر که ماه نشانه شما را ترک می‌کند رفتارهای غیر منطقی شما نیز کمتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگر شما اکنون زمان زیادی را برای دستیابی به هدفهایتان اختصاص ندهید، نارضایتی شما می تواند حتی بهترین شرایطتان را باطل کند. گذشت زمان به سود شما تمام می شود و این امکان را به شما می دهد که منتظر بمانید تا بهترین زمان برای شروع فعالیت فرا برسد. درضمن چشمها و قلبتان را به روی هدفهایتان باز نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اکنون برایتان سخت است که تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم کنید، برای اینکه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده‌اید. اگر توجه شما از کارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع کنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید که چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می‌کشید و استشمام می‌کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت‌های آتی شما می‌شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می‌توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز یک ناراحتی و مشکل کوچک در خانه شما را از انجام دادن مسئولیت‌های شغلی‌تان دور می‌کند. اما موقعیت‌های شغلی شاید به شما فرصت و زمان کافی ندهد که به مسائل شخصیتان بپردازید. ماه کامل در چهارمین خانه شما یعنی خانه امنیت و آسایش می‌تواند مسائل اصلی و بنیادی شما را تغییر بدهد. اگر شما یک بار خودتان را با اتفاقات پیش آمده هماهنگ کنید، همه چیز راحت‌تر تغییر می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی  توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *