فال روزانه

فال روز سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

اگرچه تنبل بودن و یک گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی که لازم باشد شما خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید. با وجود این اکنون با دقت برنامه ریزی کردن برای امروز می‌تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می‌دهید که جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه‌های تقویمتان توجه نکنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ابراز کردن احساسات مثبت برای شما ساده‌تر شده است، برای اینکه شما می‌توانید به کسانی که به اهداف شما علاقه‌مندند کاملاً اطمینان کنید. اما افراد دیگر کمی‌ دو دل هستند و شما نمی‌توانید بگویید آیا آنها ایده‌های شما را می‌پذیرند یا نه؟! باوجود این تصمیم گیری‌هایتان را شخصی نکنید، برای اینکه آنها حتماً باید اصلاح شوند. به جای غر زدن به سر کار بروید و به فکر پیدا کردن راه‌های بهتری باشید!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز می‌توانید با کمک حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی که نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان کار نخواهند کرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شک دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز کردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌کنید، اما درست نیست هرآنچه که در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینکه شما مدتی برنامه‌هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا که شروع کرده‌اید آنها را اجرا کنید، موانع یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید که در حین کار کردن تا جایی که می‌توانید از کارتان لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما احساس می‌کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف‌ها و سستی‌هایتان خودشان را نشان داده‌اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب‌تان می‌شود که بیشترین تغییر در زندگی‌تان را به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

یک پیچیدگی بین دنیای درونی شما با یک موقعیت که اخیرا در آن گرفتار شده‌اید ممکن است این روزها ذهن شما را به خود مشغول کند و باعث شود که موقتا حالت تعادل خود را از دست بدهید. ادامه دادن به این وضع کمکی به شما برای رسیدن به هدف‌هایتان نخواهد کرد حتی اگر احساس کنید که از کارهایتان راضی و خشنود هستید. با این وجود راه‌های مناسب و مفیدی وجود دارند که بتوانید با استفاده از آنها به نیازهای خود پاسخ دهید. وظیفه شما اکنون این است که آنها را پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه امروز شما کار زیادی برای انجام دادن ندارید، ولی ماه جدید برج سنبله در دهمین خانه‌تان یعنی خانه شغلی حضور دارد و شما را تشویق می‌کند بیشتر کار کنید. برنامه ریزی کردن برای کارهای هفته آینده ایده خیلی خوبی است، اما با وجود تاکیدات بیشتر بر روی خانه یازدهم‌تان یعنی خانه اهداف بلند مدت، شما بیشتر سعی می‌کنید برای آینده‌های دورتر خود برنامه ریزی کنید. درحال حاضر تعادل بر قرار کردن بین وظایف روزانه و کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مهم ترین کار است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توایند از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به نتهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما امروز می‌خواهید مواظب تمام کسانی که می‌شناسید باشید، اما حقیقت این است که اگر این کار را بکنید دیگر نمی‌توانید به فکر خودتان باشید. فهمیدن اینکه رفتار احمقانه‌ای دارید سخت است، ولی وقتی هرچیزی که دارید را به دیگران می‌بخشید، لازم است که این موضوع را فهمید!! البته زیاد هم به خودتان سخت نگیرید، شما به زودی تعادل خود را باز می‌یابید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن‌تان را سرو سامان دهید. یا اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما درست است آماده هستید تا تصمیم قبلی خود را دوباره بررسی کرده و مدت دیگری را به اندیشیدن درباره آن بپردازید. ممکن است شما از سرشت و طبیعت سازگار و مناسب خود خشنود باشید اما دیگران ممکن است این هوس شما را عاملی در تضاد با بهره‌وری بدانند. نگران نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری نیز می‌تواند افکار خود را تغییر دهد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 9 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *