فال روزانه

فال روز دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

هم اکنون وقت سر کار رفتن است، اما این اتفاق آن چیزی نیست که شما در ذهنتان مجسم می‌کردید. کارهایی که شما طی چند روز گذشته شروع کرده بودید تغییرات شگفت انگیزی می‌کند، بنابراین خیلی مهم است که بتوانید انعطاف پذیر باشید. اگر روشی که قبلا به کار می‌گرفتید دیگر به خوبی گذشته کارآیی ندارد، لازم است که حتما نگرش نو و جدیدی داشته باشید. باوجود اینکه وسوسه می‌شوید که به توانایی تحلیل گرایانه خود اتکا کنید، اما بدون اینکه در مورد عملکرد خود قضاوت کنید، از حسی کارکردن و در لحظه حال بودن نترسید!فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات‌تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 امروز مسیر شما بسیار هموار شده است، اما هنوز هم موضوعی ناراحت کننده به نام واقعیت وجود دارد که تزلزلی در مسیر شما پدید می‌آورد. روی امور کاربردی و عملی کار کردن شما را از تخیلاتتان دور می‌کند، اما اجازه ندهید که این امور رویاهای شما را به کلی نابود کنند. تصویر ذهنی دائمی از آینده داشتن به حد کافی سر شما را شلوغ نگه می‌دارد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 احتمالا امروز می‌خواهید تا فرصت از دست نرفته به هدف بزنید، اما ممکن است قبل از اینکه به مقصودتان برسید از پا بیفتید. چند ساعت اول صبح را زیاد کار نکنید، برای اینکه ممکن است همین چند ساعت انرژی تان تحلیل رود. بهترین کار این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، حتی اگر باز هم خسته شدید، تا بعد از ظهر احتمالاً موج تازه‌ای از انرژی وارد زندگی تان می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 تعهدات کاری که دارید ممکن است خیال استفاده از تعطیلات شما را به خیالی موهوم تبدیل کند. این فقط درباره این نیست که باید برای سروکله زدن با کارهای دشوارتان به محل کارتان برگردید یا اینکه درباره زمان دشواری که در پیش رو دارید نگران باشید؛ شما نمی‌خواهید امور به روال گذشته پیش بروند. بلکه می‌خواهید حتی اگر کمی هم که شده در راه ترقی و پیشرفت گام بردارید. فقط به این منظور که تغییر کنند. اما سعی نکنید که کارها را به زور و با عجله انجام دهید. زمان زیادی برای‌تان وجود خواهند داشت و می‌توانید در طی آن کارهایتان را با صبر و حوصله و بهتر از الان انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 در جنگی که پیش رو دارید میان آنچه که دوست دارید انجام دهید و آن کاری که بایدانجام دهید،‌ استقلال و بی نیازی به دیگران بر مسئولیت‌هایتان پیروز خواهد شد. اما این یک راه حل طولانی مدت نیست؛‌ این فقط واکنشی موقتی است در برابر اتفاقات اخیر؛‌ تصمیم ناخودآگاه و ناگهانی شما ممکن است آنقدر دیگری را ناراحت کند که او مانع برنامهها و پیشرفت‌های آینده شما شود. از این جنگ عقب نشینی نکنید  که فقط کارها را دشوارتر و پیچیده‌تر خواهد کرد. اگر برای زمان طولانی‌تری بتوانید از مواجهه مستقیم با او خودداری کنید موفق‌تر خواهید بود. کمی فاصله گرفتن از این موقعیت به شما توانایی و نیروی جدیدی می‌دهد که بتوانید چشم اندازی جدید به زندگی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

نیمه مهربان تر و آرام تر شما مشتاقانه این تعطیلات آخر هفته ظاهر خواهد شد در حالیکه صدای شما ممکن است اکنون بسیار قوی و موثر باشد که زمانیکه دارید کسی را به خود نزدیک می‌کنید او را ناخواسته بترسانید. خوشبختانه می‌توانید از ایجاد این مسئله ناخوشایند بوسیله توجه و احتیاط در همه واکنش‌های تان جلوگیری کنید. امروز خویشتن داری می‌تواند به نفع شما باشد پس هر آنچه که انتخاب کرده اید تا با دیگری تقسیم کنید را دست کم نگیرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

تمرکز کردن بر روی مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترین و منطقی ترین راه برای تبدیل کردن افکارتان به واقعیت است. اما امروز این کار راحت نیست، حتی اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسیر درست قرار گرفته اید و یک باد کیهانی قوی نیز به سمت هدف شما می‌وزد. اما شما حتی می‌توانید فراتر از موثرترین راه (و بعضی وقتها هم کسل کننده) برای انجام دادن یک کار حرکت کنید. عملکردهای بی فکر و آنی خیلی زود برایتان درسر درست می‌کند، پس همین حالا و قبل از اینکه دست به عمل بزنید خوب فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شاید امروز باز هم کارهای زیادی برای انجام دادن در داخل خانه داشته باشید که ظاهرا ربطی به وظایف شغلی ندارد. باوجود این فایده‌ای ندارد با حوادث خارجی بجنگید. مقاومت و عدم انعطاف پذیری در شما ناراحتی‌های بیشتری برایتان به همراه می‌آورد. تنها چیزی که در این روند از دست می‌دهید غرور نابجا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *