فال روزانه

فال روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 خرداد 1396

فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ممکن است دیگران امروز روی اعصاب شما باشند فقط به خاطر اینکه آنها آشفتگی نظرات و عقاید شما را درک نمی کنند. اما شما می خواهید که آنها را ببخشید؛ به خاطر اینکه می توانید ببینید که هر چه در توان دارید برای درک آنها انجام می دهید. اما شما همچنین می خواهید که آنها را بیدارکنید. با وجود اینکه شاید این مشکل دیگری باشد اما در حقیقت مربوط به شما هم می شود. شاید این زمان از آن مواقعی باشد که شما باید به خاطر احساسات تان مسئولیت هایی را قبول کنید و فقط پیش بروید.
فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 خرداد 1396

فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی بگیرید که این تصمیم می تواند بر خانواده تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 خرداد 1396

فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت های افراد دیگر را می شناسید و می توانید با توجه به این محدودیت ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 خرداد 1396

فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما می توانید امروز بسیار آسان گیر و بی قید باشید چرا که یک دوست نزدیک از قصد و نیت شما به اشتباه برداشت دیگری می کند. شما اکنون زیاد به هدف تان نزدیک نیستید اما این ربطی به این ندارد که شما زیاد مراقب خودتان نیستید. احساسات شما شدید است حتی اگر شما حس نکنید که نیاز دارید که موقعیتی را در یک مسیر خاص راهنمایی کنید. متاسفانه شخص غیر قابل اعتمادی ممکن است کناره گیری  و انزوای شما را بد تعیبر کند و آن را نشانه ای از یک بی علاقگی به خود بداند. این رفتار خود را ترک کنید تا مطمئن شوید که دیگران بدانند شما چقدر احساساتی هستید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما می خواهید کاری کنید تا از گِرِهی که می دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید. اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور که خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب کنید، به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 ذهن شما از الان برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی می کند، اما شما تا موقعی که نتوانسته اید سوءتفاهمات را برای خود حل کنید، اصلا نمی توانید خوش بگذرانید! اگر به آنها توجه کنید این آزادی را خواهید یافت که امشب و فردا شب از بودن در کنار دوستانتان لذت ببرید! اما نادیده گرفتن وظایفتان نیز در آینده برایتان مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگر شما در یک معامله تجاری فعالیت می کردید، امروز می تواند برای شما نقطه شروع یک حرکت مثبت باشد. اگر چه آن ممکن است به آن سومندی و منفعتی که شما انتظارش را داشتید منجر نشود، اما نتیجه آن حداکثر نتیجه ای است که می توانست باشد. یک چیز مشخص است؛ اینکه شما اکنون نیاز با پشتکارو تلاش فراوان دارید. پیشرفت شما به آن سرعتی که می توانید ناامید کننده نمی شود، به خاطر اینکه کارهای زیادی مانده که بادی تمام شوند و و شما هم به آن واقف هستید، و مطمئن باشید که پس از این آسان تر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت کننده ای که دیشب دیده اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت کرده و خودتان را  دست کم می گیرید. این حس ریشه در دوران کودکی شما دارد، زمانی که یکی از والدینتان، معلمتان یا یکی از دوستانتان به شما حرفی زده است که دلتان نمی خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است که نقص های خود را بشناسیم ولی به آنها فکر نکنیم. یک بار که این کار را بکنید شک و بدبینی تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از “گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 قدرت تشخیص و تلاشهای بیش از حد شما احتمالاً می تواند دوران خوشی را برایتان به همراه داشته باشد یا باعث پیشرفت شما در آینده نزدیک شود. اما فکر نکنید که دیگران رهین منت شما هستند، برای آنکه شما سعی نمی کنید آنچه را که یاد گرفته اید به دیگران هم بیاموزید. ذهن خودتان را از این لذت موقتی- چه در زمینه کاری و چه در زمینه تفریحی- آزاد کنید، در این صورت می توانید به هدفهای بلند مدت خود دست پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده اید که از یاد خودتان رفته اید و خود را فراموش کرده اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

اگر شما امروز وقت تان را الکی تلف نکنید، می توانید به همه تعهدات خود عمل کنید. متأسفانه شما سخت کار می کنید، فقط برای اینکه بفهمید چه کارهای دیگری هم می توانستید انجام دهید. لزومی ندارد آنقدر به گذشته  خود برگردید، نگاه کردن به گذشته هیچ مشکلی را حل نمی کند. فقط باید در زمان حال حضور داشته باشید و خودتان را برای تغییراتی که در پیش رو است آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *