فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز استرس‌های مربوط به خانه شما را از انجام دادن وظایف مهم‌تان در محل کار باز می‌دارد. اما احساسات شما بهتان می‌فهمانند که شما قبل از اینکه بخواهید در جای دیگری سازنده باید باید به این وظایق بپردازید. دوری کردن از مسائل شخصی انتخابی دائم و همیشگی برای شما نیست، برای اینکه بی توجهی به آنها باعث می‌شود یاس و ناامیدی‌تان باعث سقوط و فروپاشی احساسی شود. فاش کردن رازها کار خیلی سختی است؛ اما هم اکنون می‌تواند اقدام بازدارنده‌ای باشد که شما بهش احتیاج دارید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما بى‌نهایت خوش بین هستید و حتى براى یک لحظه مى‌توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالى است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده‌اى هم دارید که مربوط به گذشته‌تان هستند. به جاى اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی مى‌کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتى که شما را به دردسر انداخته‌اند آسیب پذیرى خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما براحتی می‌توانید امروز را به روزی پرهیجان تبدیل کنید چنانکه بتوانید تصوراتی که همیشه داشتید را به واقعیت تبدیل کنید. شما دوست ندارید که همان کارهای و وظایف قدیمی را به روال قدیمی انجام دهید. امروز روزی است که شما می‌خواهید عادات و روش‌های قدیمی را دور ریخته و تجربه‌های جدید کسب کنید. کار کنید و عشق بورزید- مطمئن باشید هیچ چیزی در نگاه‌های معمولی وجود ندارد که بخواهد شما را بفریبد. مراقب باشید،‌ فقط چون می‌توانید چیزی را از قبل تصور کنید به معنی آن نیست که باید جلو بروید و آن را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

نشان دادن ابتکار و یا کارهایی که پیش از این شروع کرده بودید شاید در میزان موفقیت شما تاثیری نداشته باشد. یکی از بخش‌های ساخت و ساز توانایی‌های شغلی، ذات وجودی شما را هم درگیر کار می‌کند، که در مورد افراد دیگر شاید این گونه نباشد. ولی روی دیگر سکه فرق می‌کند!! چرا که بسیار مهم است که شما دوباره کاری نکرده و دوباره همان کارهای قلبی را انجام ندهید. انجام دادن کارهای بیش از حد غیر متعارف باعث می‌شود مردم احسااحس راحتی نکنند. پس سعی کنید در همه احوال میانه رو باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز بیشتر از اینکه بتوانید یک استراتژی پیشرو و برنده را اجرا کنید می‌توانید به راحتی آن را خلق کنید. اگر امکان داشت آن را به فردی باتجربه عرضه کنید. به یاد داشته باشید که درخواست کمک کردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می‌دانند که چه موقع باید توانایی‌ها، کارها و نتایج کار را با یکدیگر سهیم شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

برای شما سخت است که امروز درونی ترین افکار خود را با دیگران در میان بگذارید حتی اگر افکارتان خیلی آزاردهنده شده باشند و شما نیاز داشته باشید که آنها را از ذهن تان بیرون آورده و با دیگری تقسیم کنید. ممکن است احساس کنید مجبورید که آنها را برای خودتان نگاه دارید زمانیکه می‌بینید آنهایی که اطراف شما هستند ممکن است خود واقعی شما را بعد از این کار بشناسند. با ساکت ماندن کاری درست نمی‌شود. در عوض از کلمات برای گفتن داستانی که به اندازه کافی برای دیگران جذاب باشد استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما به خوبی از راهی که باید بپیمایید اطلاع کافی و لازم دارید اما متاسفانه همیشه در این فکر هستید که خودتان به تنهایی نمی‌توانید کاری را پیش ببرید، این تفکر و دلیل را از ذهن تان دور کنید زیرا شما به تنهایی نیز می‌توانید پیش بروید. زیرا خوشبختانه شما به دلیل صبر و استقامت زیادی  که دارید می‌توانید بهترین رهبر گروه برای خودتان در مسیر زندگی تان باشید. شما اگر در این مسیر گام بگذارید تمام جاده خود را به شما نشان خواهد داد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز مستقیما درک می‌کنید که دیگران چه می‌خواهند و این می‌تواند شما را در محل کارتان به طرز شگفت انگیزی کمک کند. اگر می‌دانید وظیفه تان چیست برای چه منتظر ایستاده‌اید تا رییس‌تان بیاید و کار شما را برایتان تعیین کند؟ زود آغاز کردن و به دقت انجام دادن آن می‌تواند روز شما را به روزی لذت بخش و موفق تبدیل کند و کمک می‌کند تا زودتر از آنچه که فکرش را بکنید کارتان را تمام کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 4 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۴ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز کسی کاری کاملا برخلاف شخصیت‌اش انجام دهد و شما نیز واقعا ندانید که در رابطه با آن کار چه بکنید و دلیل این رفتار عجیب وی را نمی‌فهمید. ممکن است تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار بگیرید. اما هنوز هم قادرید که ناخودآگاه بخندید مانند یک بچه مدرسه ای که وقتی می‌شنود مدرسه به خاطر بدی هوا تعطیل است خوشحال و شادمان می‌شود. به یاد داشته باشید که دیگران در برابر این رفتار سرکشانه شما نقش خاصی ایفا می‌کنند. به جای اینکه آنها را به خاطر حرف‌های ناعادلانه شان سرزنش کنید سعی کنید خودتان  نیز کاری برخلاف عادت تان انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *