فال روزانه

فال روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما نیازی ندارید که امروز از بروز احساسات خود جلوگیری کنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را که اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده کند. اما بعد از این می‌فهمند که شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌کنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای کاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار کردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است که احساسات خود را از کارهایتان تفکیک کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ماه کامل صورت فلکی قوس در دهمین خانه شغلی شما قرار دارد و روشی را که احساسات شما می‌توانند به طور مثبت بر زندگی حرفه‌ای شما تأثیر بگذارند را آشکار می‌کند. حتی اگر شما از مطرح کردن احساسهایتان در عموم نگران هستید، این کار نسبت به آنچه که شما فکر می‌کنید کمتر رنج آور است. دیگران می‌توانند در برابر ترسهایشان واکنش نشان دهند، اما برای شما یاد آوری کردن اینکه به جز عملکردهای خودتان مسئولیت واکنشهای افراد دیگر را قبول نمی‌کنید، بسیار حیاتی است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما معمولاً در مورد نظریات فیلسوفانه آبستره تان صحبت می کنید و این کار را با تعصب شدید انجام می دهید. اما امروز که ماه از سرتاسر خانه هشتم شما می گذرد، احتمال دارد که بیشتر در مورد مسائل شخصی صحبت کنید. لازم نیست که شما از صحبت کردن در مورد احساسهایتان اجتناب کنید، حتی اگر این آشکار سازیِ احساسات شما را ناراحت کند. به مسائل حاشیه ای بپردازید؛ احساسهای شما بیشتر از هر چیز دیگری در خود شناسی به شما کمک خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما امروز اصلا دوست ندارید با هزینه و خرج دیگران به اهداف خود برسید. شاید اعتقاد داشته باشید که اگر دیگران موفق شوند شانس و احتمال موفقیت شما به خطر افتاده و کمتر خواهد شد. اما این موضوع حقیقت نداشته و بر اساس تفکرات اشتباهاتی که راجع به مسائل رقابتی دارید به وجود آمده است. هم اکنون اگر افراد دیگر شکست بخورند رسیدن به اهدافتان آسان تر نخواهد شد. حقیقت این است که هرکسی می‌تواند برنده باشد!!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 تغییراتی در گروهی که بدان تعلق دارید امروز به میزان زیادی بر شما تأثیرگذار است. شاید این گروه مسیر جدیدی انتخاب کند که با علایق شما سازگاری ندارد. شاید لازم شود که عضویت خود را از نظر بگذرانید. این برایتان ناراحت کننده است، زیرا از افراد گروه خوشتان آمده بود و نمی خواهید این دوستان را از دست بدهید. باید فکر کنید. فقط شما هستید که می دانید چه باید بکنید. امروز عشق در هوا جریان دارد. اگر سر قرار می روید، احتمالاً ملاقات رمانتیکی خواهید داشت. ولی انتظار نداشته باشید که از سوی او سیگنالی مبنی بر دوست داشتن دریافت کنید. توپ در زمین شماست، از آن عاقلانه استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز احساس گیجی پریشانی کنید، به خاطراینکه فکرمی‌کنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. کارهای تکراری و روتین شما امروز معکوس شده است،‌ و باعث می‌شوند که نتوانید براحتی روی دنبال کردن رویاهایتان تمرکز کنید. بخاطر اینکه نمی‌توانید کارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نکنید. شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

با وجود اینکه عطارد به سرعت از نشانه شما دور می‌شود، حتی بهترین برنامه ریزی‌هایتان هم ممکن است فاش شوند. سعی نکنید از موقعیت‌هایی که با آنها اشنا پنداری می‌کنید دوری کنید. حالا این می‌تواند دلیل خیلی خوبی باشد برای اینکه شما همیشه می‌خواستید دوباره در موقعیت‌هایی که فکر می‌کردید مربوطه به گذشته هستند قرار بگیرید. پس به جزئیات بیشتر توجه کنید، وگرنه ممکن است وقتی که شما این موقعیت را شناختید دوباره به عقب و جایگاه قبلی خود برگردید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما به تازگی حساس می‌کنید به  شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی  زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *