فال روزانه

فال روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای که قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می‌تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌کند، شما نباید همه کارها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امرزو داشتن ایده‌های خیلی زیاد باعث فعال‌تر شدن شما می‌شود. شاید شما بخواهید یک پروژه را با روش‌های کاملاً متفاوت از گذشته انجام دهید. اما شما نباید اهداف و برنامه‌های خود را با هم قاطی کنید، چون در کارهایتان با مشکل مواجه خواهید شد. فقط روی یکی از کارهایتان تمرکز کرده و تا موقعی که آن را انجام نداده‌اید به سراغ کار بعدی نروید و در مورد کاری که می‌خواهید بعداً انجام دهید خوب فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزش‌های شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

زمانی به نظر می‌رسد هر چیزی آن طور که باید، انجام می‌شود، اما در لحظه بعد به این نتیجه می‌رسید که زندگی شما دارد از هم می‌پاشد. خوشبختانه،‌ شما عقیده روشن و صریحی درباره اینکه کجا باید بروید دارید،‌ حتی با وجود اینکه بعضی اوقات دنیای اطراف‌تان بی ثبات است. شما هنوزاحساس استواری دارید که به شما کمک می‌کند تا خود را در این دنیای ناپایدار استوار و محکم نگه دارید. از عقیده خود دست برندارید. تصویری از هدف‌تان در ذهن داشته باشید و زمانیکه احساس می‌کنید درهم شکسته‌اید از آن برای تحقق رساندن رویاهایتان استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

بازگشت ماه به نشان تان احتمالا توجه شما را از کارهایتان به سمت خود جلب می‌کند و راه‌های بی شماری را برای تان آشکار می‌کند که به اندازه کافی جالب هستند که بخواهید آنها را کشف کنید. متاسفانه شما در یک لحظه نمی‌توانید روی بیش از یک موضوع تمرکز کنید. در میان افکار معقولی که در ذهن تان وجود دارد گردش کنید. یکی از آنها را انتخاب کنید که با احساسات تان تطابق داشته باشد و بعد در رابطه با آن کاری انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 مثل اینکه شما این احساس را پیدا کرده‌اید که برنامه‌های قابل حل شما از کنترلتان خارج شده‌اند. قطعی کردن ملاقاتها شما را مطمئن می‌کند که هدایت کننده خوبی هستید و حرفهای دیگران را خوب می‌فهمید. بهتر است که توجه خود را معطوف به این کنید که از سوءتفاهم و سوءتعبیر دیگران جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

ماه نو امروز در هشتمین خانه از “روابط صمیمی” شما قرار گرفته است. شما دیگر نمی توانید در رابطه ای که همسرتان دیگر نمی تواند خودش را با شما تطابق دهد راضی باشید. وقتی که دیگر این رابطه برایتان مفهومی ندارد دیگر تصور و خیال ثمری نخواهد داشت. برای شما اکنون این قاعده مطرح است؛‌”همه یا هیچ”! می توانید با فهمیدن اینکه اجرای یک تعهد به‌ آن معنی که برای شماست برای دیگری آن طور نیست خودتان را دلگرم کنید؛‌اگر این گونه فکر کنید می توانید از افسردگی و ناامیدی اجتناب کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

توجه و تمرکز شما در روزهای آینده به سوی موضوع دیگری تغییر می یابد چرا که ماه نو وارد یازدهمین خانه از “آینده” شما می شود و شرایط کنونی محل کارتان را تغییر داده و استرس را از شما دور می سازد. این اتفاق به معنی این نیست که سیاست های کاری مهم نیستند؛ بلکه فقط این است که اهداف بلند مدت شما می تواند زندگی تان را به مقصد خاصی متمایل کند. نگران این نباشید که چه کار باید بکنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. درعوض؛‌به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز شاید کمی‌ عصبانی بشوید، برای اینکه اوضاع در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید تا موقعی که این تغییرات در دسترستان است آنها را به چنگ آورید. اگر یک نفر ازتان حمایت کند یا حتی عاشقتان باشد، تبلی و سستی‌های شما گل می‌کند! به جای اینکه سعی کنید اوضاع را همین طوری ثابت نگه دارید، از توقعات گذشته خود دست برداشته و بعد ببینید چه اتفاقی برایتان می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

اگرچه شما در رویاهای خود به دوردست‌ها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و گفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *