فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 اگر یک شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نکنید که او را عوض کنید. اکنون موقعیت مناسبی نیست که بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده‌آل‌هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نکنید، برای اینکه تصور کردن این موضوع سخت است که آنها هم با همان موضوعاتی که برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی کنید به خودتان بقبولانید که در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی که شما برگزیده‌اید برای دیگران مناسب نیست.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما شجاعت و دلیری بیش از حدی  برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستانتان را نیز از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد  بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما تبدیل به فردی شده‌اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می‌کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشند. تمام مراحل زندگی‌تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما امروز کارهای شخصی زیادی دارید، حتی اگر کارهای دیگری هم داشته باشید اولویت با مسائل شخصی تان است. اگر در محل کار هم به شما مرخصی بدهند ولی شما مایل نیستید که آن روز را به استراحت بپردازید و دوست دارید که وظایف خود را در قبال خانواده تان انجام دهید. وقت تان را برای گول زدن رئیس یا شریک تان تلف نکنید. به جای اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود زرنگی کنید،‌ فقط کافی است یک قدم کاری بردارید و راهی که می دانید بهترین است را ادامه دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد بی توجه تر شده اید. هر اتفاقی که امروز رخ می دهد یا به شما برای رسیدن به آرزوهایتان کمک می کند یا اینکه موفقیت شما را به تعویق می اندازد. با وجود اینکه اهداف بلند مدتتان برای شما خیلی مهم اند، به جای اینکه به نتیجه کار خود فکر کنید فقط به کارهای جدیدی که هم اکنون پیش رویتان قرار دارد توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 اگرچه شما فکر کرده‌اید که رابطه دوستی شما راکد مانده‌است، امروز حرکتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد که امکانات همه یکسان است، اما وقتی شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی که انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی که فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما اکنون آماده نیستید تا کارت های خود را نشان دهید پس ممکن است اگر کسی امروز شما را مجبور کرد تا عقاید خود را آشکار بسازید ناراحت و آزرده شوید. شما بسیاری حقایق و اطلاعات بسیاری در دست دارید با این حال ممکن است احساس کنید آیا هنوز اشتباهی در کار است یا نه؟ شاید برای تان مشخص شود که دوست نزدیک تان یا شریک تان عمدا باعث شده تا کاری عقب بیفتد. اگر بتوانید صبور باشید اطلاعات مورد نیازتان در زمان مناسب آشکار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *