فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که  کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.
فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 در روزهای آخر هفته شما به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می‌شوید، برای اینکه وقت‌هایی که شما زیاد درگیر واقعیات نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می‌زند. همین حالا دوستان نزدیک و افراد خانواده تان در حالیکه بهتان اجازه نمی‌دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، نمی‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی غیرملموس درونی خود را با اتفاقات و حوادث بیرونی ملموس تطبیق دهید و خودتان را با هر دوی این حال و هوا هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما حس می کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما ممکن است احساس کنید که مستحق پاداش اضافی در محل کار نیستید،‌ اما کاملا برعکس است اگر شما امروز نخواهید که از این پاداش استفاده کنید ضرر خواهید کرد. شما به سختی کار کرده‌اید، اما الان زمان این نیست که این تصور را دررابطه با پرداخت اضافی برای تعطیلات نپذیرید. این سرخوردگی خود را تمام کنید، آستین‌هایتان را بالا بزنید و به کاری برگردید که در دست انجام داشتید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز اصلا احساس خوب و جالبی ندارید!! چرا که مشکلات غیر قابل تغییری پیش روی خود دارید و باید وقتی را به آنها اختصاص بدهید. حتی اگر اول سعی کنید ظاهر خوب و مثبتی در جلوی دیگران داشته باشید، اما نخواهید توانست دیدگاه جدی و خشن خود را پنهان کنید. البته نگران بودن شما به خاطر همه حوادثی که پیرامونتان رخ داده قابل تحسین است، اما این دلیل نمی‌شود که جلوی دوستانتان خودنمایی و تظاهر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

  شما امروز می‌توانید به اندازه یک فرد قدیس صبور باشید، اما این دلیل نمی‌شود که شما فرد مقدسی باشید!! شما فقط می‌دانید که چه خواسته‌هایی دارید و کارهایی که برای رسیدن به آنها لازم است را انجام خواهید داد. اگر شرکت کردن در یک بازی طولانی برایتان منفعت دارد، پس آن کاری است که شما باید انجامش دهید. فقط مطئمن شودید افکارتان همان چیزی است که ارزش صبر کردن را دارد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 حتی اگر شما جنبه خیلی بالایی داشته باشید، ولی اگر نتوانید به اهداف خود برسید ممکن است به راحتی عصبانی شوید. در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، ولی برای شما حیاتی است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه‌های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسرهایی برایتان خواهد شد، بنایراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 امروز پیدا کردن راهی برای تعادل برقرار کردن بین تبادل نظر کردن با دوستانتان و بیش از اندازه حرف نزدن برایتان خیلی سخت است. امروز شما برای خود مرزهای روشن و دقیقی تعیین نکرده‌اید، بنابراین حواستان باشد که ممکن است وقتی جواب سئوال دیگران را می‌دهید آنها زیاد به حرف‌های شما توجه نکنند. پس اگر کسی از شما سوال خوبی هم بپرسد شما ترغیب می‌شوید بهش بگویید که اهداف اصلی خود را فراموش کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امروز از کمک‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراکه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌کنند که شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را کنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور که دلشان می‌خواهد رفتار کنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما معمولا استعداد فوق العاده‌ای در سازماندهی انرژی جنگی مریخ دارید و امروز مریخ با خورشید بدون هیچ دلیلی در دوازدهمین خانه شما اتصال مرموزی دارند. مریخ معمولا علاقه‌ای به پنهان شدن در پس زمینه ندارد،‌ برایش بهتر است که راه مشخص دیگری را در پیش بگیرد. توجه بسیاری برای رسیدن اهداف تان داشته باشید زمانیکه دوستان از درستی رویاهایتان سئوال می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز قدرت ریسک پذیری‌تان خیلی زیاد شده و توانایی تغییر دادن بعضی از چیزها را دارید. اما اگر بخواهید بدون داشتن یک تاکتیک ثابت و منظم این تغییرات را ایجاد کنید، کارتان به جای سازنده بودن بیشتر بنیان برانداز خواهد بود. بهترین نتایج ممکن را در ذهنتان تصور کنید و بعد طبق آن نتایجی که آرزویش را دارید برنامه ریزی کنید. اگر شما بتوانید تمام جزئیات را در ذهنتان مجسم کنید شانس بیشتری خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *