تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزنورزش

عضلانی کردن شکم با حرکات ورزشی

عضلات قسمت میانی بدن شما در انجام بسیاری از حرکات نقش مهمی دارند. تمرین های زیر بدون انجام حرکات کرانچ، به عضلانی کردن شکم کمک می کند و کمر شما را مورد هدف قرار می دهند.

عضلانی کردن شکم با Swiveling plank

حرکاتی که به عضلانی کردن شکم کمک می کنند

در حالت نیمه پلانک بنشینید. شکم خود را سفت کنید و ران چپ را روی زمین قرار دهید. حالا تغییر جهت دهید و برای بردن پاها به سمت چپ، ران ها را بالا و پایین ببرید (و با آن شکل صلیب درست کنید). این حرکت را تکرار کنید.

عضلانی کردن شکم با Hollow body rock

حرکاتی که به عضلانی کردن شکم کمک می کنند

تاق باز روی زمین دراز بکشید، دست ها را بالای سر برده و پاهای خود را کاملا صاف کنید. شکم خود را به داخل بکشید و قسمت تحتانی کمر را روی زمین قرار دهید. دست ها و پاهایتان را بکشید و از روی زمین بلند کنید تا بدن شما به شکل یک صندلی گهواره ای درآید. حالا خود را به سمت جلو و عقب هل دهید.

عضلانی کردن شکم با Side plank scissors

حرکاتی که به عضلانی کردن شکم کمک می کنند

پلانک از پهلو را بر روی قسمت چپ بدن انجام دهید. ساعد و پای چپ را بر روی زمین بگذارید و دست راست را به سمت بالا ببرید. ران چپ را به زمین نزدیک کنید و همین که با زمین تماس پیدا کرد، آن را به سرعت همراه با پای راست از روی زمین بلند کنید.

عضلانی کردن شکم با Twisters

حرکاتی که به عضلانی کردن شکم کمک می کنند

به شکل یک قایق بنشینید، دست های خود را کاملا باز کنید و موازی با پاها قرار دهید. کف دست ها را روی هم قرار دهید. پاشنه های پا باید روی زمین ثابت بمانند. بازوی راست را ثابت نگه دارید، بدن را بچرخانید و با دست چپ زمین پشت سر خود را لمس کنید. حرکت دستان خود را با چشم دنبال کنید. به وضعیت اولیه باز گردید و تغییر جهت دهید.

عضلانی کردن شکم با Up & overs

حرکاتی که به عضلانی کردن شکم کمک می کنند

تاق باز دراز بکشید، دست ها را زیر باسن قرار دهید و شانه های خود را به آرامی از روی زمین بلند کنید. گردن و پاهای شما باید کشیده و چند سانتی متر از روی زمین بلند شوند. پای راست را بلند کرده و از روی پای چپ رد کنید. تغییر جهت دهید. این کار را دوباره تکرار کنید.

منبع: برنافیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *