فال روزانه

فال روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده  و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگرچه شما در رویاهای خود به دوردستها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و کفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اگر چه ماه رمانتیک شما بهتان یادآوری می‌کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید،اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید. شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید، اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید. اما در برابر احساسات‌تان تسلیم نشوید. به ندای درونتان گوش کنید، اما از این مطمئن شوید که نقشه شما نتیجه منطقی و درستی دارد.‌

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز اطرافیانتان از شما بیش از اندازه توقع دارند و شما را تحت فشار قرار می‌دهند، شما نیز با تلاشی احمقانه می‌خواهید تمام خواسته‌های آنها را برآورده کنید! به جای اینکه به دیگران اجازه دهید بهتان زور بگویند و به فکر انجام دادن خواسته‌های آنها باشید، خیلی زود و در اوایل روز برای خودتان مرزهایی تعیین کنید. حتی اگر لازم بود روی کارهایی که قبلاً  انجام دادید دوباره فکر کنید. حفظ کردن شوخ طبعی و خوش مشربی تان بیشتر از آن چه فکرش را بکنید بهتان کمک خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته‌اید که می‌تواند منشأ مشکلات شود. شما می‌خواهید چیزهایی که می‌دانید را به یک نفر بگویید، چرا که اعتقاد دارید این حرف‌ها بهش کمک می‌کند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل کرده‌اید. متاسفانه شما چه این راز فاش کنید و چه فاش نکنید باز هم در شرایط برزخی قرار می‌گیرید. بنابراین تصمیم نهایی خود را تا صبح چهارشنبه که ماه وارد نشانه‌تان می‌شود به تعویق بیندازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فکر می‌کنید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می‌دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما تبدیل به فردی شده‌اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می‌کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشند. تمام مراحل زندگی‌تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می‌دهد و در تصیم گیری‌هایتان شما را گیج می‌کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف‌هایشان گوش بدهید همه چیز ساده‌تر شود، همه ایده‌های آن خوب به نظر می‌رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می‌توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می‌رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است پیغام بسیار مهمی را از نیمه ناخودآگاه ذهن تان دریافت کنید. این پیغام حتی ممکن است مانند توپ نورانی باشد که احساس کنونی شما را در رابطه با شریک کاری و یا یکی از دوستان نزدیکتان در هم بریزد. شما باید آن دیدگاهی را مدنظرتان قرار دهید که در گذشته داشتید و برای تان مفید بوده است اما در حال حاضر دیگر بدردتان نمی‌خورد. از این نترسید که یک ایده قدیمی‌را برای رسیدن به اهداف خود بکار گیرید چرا که ممکن است همان ایده باعث موفقیت بیشتر شما شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می‌بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می‌کنید تا انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 امروز ممکن است احساس کنید کسی مانع راه شما است، اما عجیب اینکه این مانع می‌تواند بسیار کمک کننده  باشد، برخلاف بعضی از همسالانتان\ کار کردن با وجود محدودیت هایتان به شما احساس آرامش می‌دهد. زندگی شما اکنون دارای هدف است،‌ حتی اگر بر وضعیت کنونی شما متمرکز باشد، با وجود این، متاسف نباشید از اینکه دارید به قدر کافی به خودتان خوش می‌گذرانید. کار زیاد و زندگی بدن تفریح راه حل مناسبی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *