فال روزانه

فال روز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز در مورد مسائل مالی به آگاهی تازه ای رسیده اید؛ به خصوص که شما اخیراً از انجام دادن معاملات سخت اجتناب ورزیده اید. توجه کردن به جزئیات شما را به عقب برمی گرداند، مگر اینکه خودتان را نسبت به مسائل جزئی بی اهمیت نشان دهید. اگرچه این کار زمان زیادی می برد، اما برای شما لازم است که مسائل مالی قدیمی تان را تا جایی که در توانتان است فراموش کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی‌‌لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضمین می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز برای بیشتر فروردینی‌ها رفتن به سر کار سخت است، به خاطر اینکه ماه برج سرطان بهتان اجازه می‌دهد خودتان را پشت وظایف خانوادگی تان پنهان کنید. شاید هم شما در محل کارتان مسئولیت زیادی ندارید که طبق برنامه منظم خود به انجام برسانید. بنابراین بهتر است برای انجام دادن کارهای معمولی وقت کمتری صرف کنید تا بتوانید با امتحان کردن راه‌های مختلف قابلیت‌های خودتان را افزایش دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درکتان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 فعالیت‌های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت‌هایی روبرو می‌شوید که همیشه ازشان فراری بودید، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می‌توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

باوجود اینکه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی‌توانید خوب استراحت کنید. شما نمی‌توانید به خوبی بین کارهایی که قول داده اید انجامشان دهید و اینکه اصلا هیچ کاری انجام ندهید تعادل ایجاد کنید. شما احساس می‌کنید شایستگی داشتن اوقات بیکاری بیشتری را دارید و از افرادی که وظایف و مسئولیت‌هایتان را بهتان یادآوری می‌کنند رنجیده خاطر می‌شوید. فراموش نکنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلکه شما می‌توانید با تغییر دادن نگرش‌های خود زندگی تان را نیز بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما احساس می‌کنید اگر روی یک سیم فشار قوی گردش کنید، ممکن است جریانات الکتریکی اخیر روشن و خاموش شوند. لحظه‌ای که صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فکر می‌کنید  رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد که  همه جا تاریک می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید که لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممکن است وسوسه شوید که این جریانات پی در پی را کنترل کنید، اما باید برای این کار وقت خود را هدر دهید. زمانیکه شما واکنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و کنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اکنون این است که در پایان هر کاری که انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *