داروهای گیاهیعطارباشی و طب سنتینسخه های گیاهی

درمان کرم روده با نسخه خانگی

انگل یا کرم روده همانطور که از نامش پیداست نوعی کرم است که در اثر نبود بهداشت مناسب در محیط زندگی میتواند در روده‌ی افراد پدیدار شود. وجود این کرم در روده باعث بروز اختلالات مختلفی میشود که برخی از آنها شامل عارضه‌هایی مانند تب، خستگی، اسهال، ضعف بدن و… میباشند.  خوشبختانه شما میتوانید با داشتن یک برنامه غذایی مناسب و مصرف برخی خوراکی های طبیعی به راحتی این انگل را از بین ببرید. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت. لطفا با عطارباشی همراه باشید.

علائم کرم روده

برآورد‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۸۸۰ میلیون کودک نیازمند درمان برای از بین بردن این نوع از انگل هستند.

این انگل‌ها در روده، معده و دیگر گوشه‌های بدن شما زندگی می‌کنند و هر روز که می‌گذرد، به تعدادشان افزوده می‌شود. با این وجود آن‌ها راه‌شان را پیدا کرده و بدن شما را با عوارض و اختلالات عجیبی روبه‌رو می‌کنند که برای درمان‌شان باید ماه‌ها و حتی سال‌ها وقت و پول صرف کنید.

علائم کرم روده

باید در نظر داشت که هر چه تعداد این کرم‌ها در روده‌ی فرد بیشتر باشد، شدت بیماری در وی افزایش می‌یابد.

همچنین وجود کرم‌های روده در بدن باعث بروز تاثیرات منفی در وضعیت تغذیه فرد می‌شود که می‌توان به از دست دادن اشتها، اسهال، اسهال خونی و کاهش جذب عناصر کم مصرف اشاره کرد.

در مواقع شدید‌تر که کرم‌ها روده باعث انسداد این بخش می‌شود فرد حتما باید به پزشک مراجعه کند تا با عمل جراحی از خطرات و عوارض بعدی آن جلوگیری کند.

درمان کرم روده با این غذاها

برای آنکه بتوان علائم ناشی از انگل‌ها را در بدن از بین ببریم تا ریشه‌ی این بیماری در بدن وجود نداشته باشد، باید از مواد غذایی همچون هویج، نارگیل خام، رب گوجه فرنگی، سیر سرکه و زرد چوبه استفاده کرد تا هم عفونت‌های ناشی از این انگل‌ها از بین ببرند و هم به عنوان دارویی برای حذف انگل‌ها به کار بروند.

منبع: گیاه یاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *