فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده‌اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است دیگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشید که دیگر نمی‌توانید بیش از این منتظر بمانید،‌ اما احتمالا از اینکه می‌بینید که هنوز اندوخته ای از صبر و شکیبایی دروجود شما باقی مانده متعجب خواهید شد. حتی ممکن است فکر کنید دیگر نمی‌توانید هیجانات خود را کنترل کرده و آنها را پنهان کنید،‌ اما این فرصتی است که بتوانید خود را تغییر داده و از این حالت درآیید و تازه می‌فهمید که چقدر ریسک کرده اید. در آینده ای نزدیک فرصتی پیدا خواهید کرد که اشتیاق خود را نشان داده و این بسیار عالی است که کارت‌های خود را نگه دارید تا زمانیکه وقت آن برسد که ورق‌های خود را رو کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما درحال حاضر خیلی بی خیال و آسان گیر هستید، اما ناگهان احساسات قدرتمندی که شما اصلا نمی‌خواهید ظاهر شوند احاطه تان می‌کنند. شما اعتقاد دارید که اگر احساسات خود را مخفی کنید بهتر می‌توانید اوضاع را مدریت کنید، ولی دوستان‌تان قادرند پشت این ظاهر آرام و خونسرد شما را ببینند. پس با مخفی کردن احساسات‌تان انرژی خود را تلف نکنید. مهربان و دلسوز بودن بهتان کمک می‌کند که بدون اینکه به کسی صدمه بزنید صداقت نیز داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

در حال حاضر این طرز فکر که همه مردم خواسته‌های شما را می‌شناسند طرز فکر خطرناکی است، حتی اگر به نظر خودتان کاملاً واضح و شفاف به نظر برسد. فراموش نکنید که دیگران نمی‌توانند فکر شما را بخوانند و اگر شما در هیچ صورت به آنها حرفی نزنید، آنها ممکن است دچار اشتباه شوند. الان موقعیت خیلی خوبی برایتان است؛ وقتی را به تبادل نظر کردن اختصاص دادن می‌تواند قبل از اینکه مشکلی به وجود بیاید جلوی آن را بگیرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز حتی اگر بتوانید قدرت‌های خیلی بزرگ پیش رویتان را مجسم کنید، حس خیلی خوب و مثبتی خواهید داشت. منظور ما این است که شما نسبت به همیشه واقع بین تر شده و مشکلات را نیز می‌توانید ببینید. اکنون شاید برای فراتر رفتن از شک‌هایی که به خودتان داشتید مبارزه کنید. خوشبختانه نگرش‌های منفی در وجود شما زیاد دوام نمی‌آورند، بخصوص اگر قبل از اینکه تصورهای غلط زندگی واقعی تان را تحت تاثیر قرار دهند آنها را از زندگی خود خارج کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما می‌توانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز  فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی  و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز یک رابطه بسیار مهم شما ممکن است دچار مشکل شود چرا که دوست یا همسر شما عصبی شده و تعادل خود را از دست می‌دهد. شاید اوچیزی بگوید که شما را متعجب و شگفت زده کند،‌ اما راه حل این مشکل برهم زدن این رابطه نیست. با وجود اینکه شما فکر می‌کنید که هه چیز استوار و پایدار است، اما امروز می‌بینید آنها اینطور نیستند. به جای اینکه فقط روی نیازهای خود تمرکز کنید، به یاد داشته باشید که اگر به دیگران اجازه دهید که نظرات خود را امروز بیان کنند و آنها را بررسی کنید خیلی بهتر از این است که بعدها که به نتیجه مطلوب نرسیدید، برگردید و دوباره از آنها نظر بخواهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد  این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

اکنون تضاد و تعارض بین شخصی ترین بیانات و اظهارات شما و عمیق ترین آرزوهای نامشخصتان ممکن است شما در چرخه بد و نامطلوبی قرار دهد. هیچ راه آسانی برای فرار از این چرخه وجود ندارد، پس به خودتان قول دهید به جای پیروی کردن از عقلتان از قلب خود پیروی کنید. فراموش نکنید که آسیب پذیر بودن و ضعیف بودن هیچ جذابیتی ندارد، پس اگر برای امنیت داشتن مجبور بودید محدودیت‌های عاطفی خود را حفظ کنید از انجام دادن این کار نترسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ممکن است احساس کنید که بدرستی به هدف خود رسیده اید اما اهداف شما همچنان درهم پریشان و آشفته هستند. این به معنی این نیست تمرکز شما کم است به خاطر اینکه شما این توانایی را دارید که ذهن تان را متمرکز کنید حتی در اواسط راه! مشکل ناشی از یک تعهد ناقص نیست بلکه از یک انتظار ضعیف است. نقطه شروع و مسیرتان را دوباره بررسی کنید. زمانیکه شما بدانید که کجا هستید و به کجا می‌روید مسیر تان روشن تر و واضح تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *