فال روزانه

فال روز سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ورود ماه به هفتمین خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.
فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 انرژی خیلی زیادی که امروز صبح دریافت می‌کنید برایتان بعدازظهر خوبی را به همراه می‌آورد. باهمه این احوال باز هم امکان دارد از دست فردی که فوق العاده بهتان نزدیک است عصبانی شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما می‌خواهید بی تفاوتی خود را نشان دهید، بلکه بدین معنی است که هر کاری می‌کنید بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید به زمان و پول نیاز دارد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکز کردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

روابط شما با رئیس تان یا هر شخص دیگری که بخواهد روی شما و افکارتان کنترل داشته باشد به آن آسانی و بی دردسری که شما دوست دارید ،‌نخواهد بود. اگر چه شما برای آن کسی که قدرت را در دست دارد(رئیس تان!) احترام قائل هستید اما دوست دارید که از زیر این فشار و کنترل درآیید . اما بدون اینکه مهارت های لازم را بدست آورید برای تان دشوار خواهد بود این کار را بکنیدو وظایف جدیدی را از رئیس تان قبول کنید. پای اهداف خود بایستید؛ اگر فقط برای اینکه بخواهید بی دغدغه و آسوده زندگی کنید، از اهداف تان صرف نظر کنید، مجبور می شوید به زودی باز برای رسیدن به همان هدف ها تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

اگر امروز افکاری که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به آنچه که مدت هاست می‌خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آنها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را که در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از آنچه نشان می‌دهید قوی و نیرومند ظاهر می‌شوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خود را کنترل کنید. فرصت‌ها تا زمانیکه شما خودداری خود را نشان می‌دهید از دست می‌روند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 اگرچه شما امروز کاملاً احساس سلامتی می‌کنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی کردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب کرده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

متاسفانه امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان تشویقتان می‌کند برای رسیدن به منافع شخصی قوانین را زیر پا بگذارید. اگر شما عضو یک گروه باشید، افراد گروه شما را برای ریسکهای بزرگتری تحت فشار قرار می‌دهند. باوجود اینکه شما می‌خواهید به قوانین اجتماعی هم احترام بگذارید، ولی الان بهتر است قبول کنید که در کارها و افکارتان فردی غیر عادی باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می‌شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می‌گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز دوباره می‌خواهید به مشکلات قدیمی توجه کرده و سعی می‌کنید برای تعادل برقرار کردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همکارانتان تعادلی متناسب برقرار کنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یک پروژه شده‌اید، در عمل کردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان کمتر کنید با مشکل مواجه خواهید شد. به جای اینکه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی کنید کارهایی انجام دهید که با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز خیال پردازی شما آنچنان از حقیقت دورتان می کند که به راحتی نمی توانید راه برگشت را پیدا کنید!! اما در حالیکه به دنبال راه برگشت به جایگاه قبلی خود می باشید و فکرتان را  به کار می اندازید، سرسختی شما بهتان کمک می کند. عجیب اینکه شما بزرگترین کیفر و مجازات برای خودتان هستید! بنابراین هرکاری که لازم است را انجام دهید تا از افکار و اعتقادات اشتباهتان که فکر می کنید خوب است بیرون بیایید. تا موقعی که از قرارگیری تان در مسیر درست مطمئن نشده اید، لازم است چندین بار مسیر خود را عوض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *