فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان‌تان نیز قطع کنید. اما شما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی‌تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز می‌توانید در طیف گوناگون و گسترده ای از حقایق غرق شوید، حقایقی که با دیگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس می‌کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید، اما هروقت که فکر می‌کنید می‌دانید چه اتفاقی افتاده، همان لحظه می‌فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز نمی‌توانید به راحتی به دیگران اعتماد کنید، چراکه آنها خیلی اغراق می‌کنند. شما می‌دانید بیشتر گفته‌های آنها حقیقت دارد، اما حس ششم‌تان بهتان می‌گوید هنوز مشکلی وجود دارد. همه چیز ظاهرا خوب است، باوجود این سستی‌ها و تزلزل‌های شما تحریک‌تان می‌کنند که قضاوت‌های تند و تیز داشته باشید. سعی کنید توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد باشد. در این صورت واقعاً از نتایج کارتان شگفت زده خواهید شد!!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. شما که نمی‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟!!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

ممکن است امسال درگیر به تعادل رساندن کار و تفریح باشید؛ با این حال ماه جدید امروز در پنجمین خانه از “تفریح و بازی‌های” شما اخیرا بر جنبه‌های روشن تر زندگی تاکید می‌کند. بسیار سخت است که بخواهید این روزها جدی باشید حتی اگر مسئولیت‌هایی داشته باشید که ملزم به انجام آنها باشید. اگر وقت شما رو به اتمام است خود را برای انجام دادن کار آزار ندهید ودیگر اینکه امروز کاری را ناتمام نگذارید. اما نادیده گرفتن مسئولیت های قبلی ایده چندان جالبی نیست؛ اگر این کار را بکنید زندگی تان بسرعت دچار مشکل و آشفتگی می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

بگذارید رویاهایتان به هر جا می‌خواهد سر بزند!! برای اینکه هر تلاشی بکنید که آن را کنترل کنید شکست می‌خورید. امروز خیالات شما انقدر شدت پیدا می‌کنند که نمی‌توانید آرامش داشته باشید. شما می‌دانید که در نقطه تغییر و تحول و عبور  از یک مرحله به مرحله دیگر هستید، پس سعی نکنید جلوی تصورات ذهنی خود را بگیرید. درعوض این قدرت خلاقانه خود را تبدیل به تصویر روشن و واضحی کنید که همه مردم بتوانند ازش استفاده کنند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره‌ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما ممکن است تحت تاثیر جادویی باشید که به روزهای کودکی تان مربوط می‌شود. متاسفانه سخت است که بگوییم کدام یک از خاطرات واقعی است و کدام یک از ضمیر ناخودآگاه شما سر بیرون آورده است. اگر بخواهید امروز نقش یک کاراگاه را بازی کنید می‌تواند به شما کمک کند تا  به حقیقت ماجرا پی ببرید و در نهایت می‌فهمید که احساسات تان بسیار راحت تر از همیشه تحت کنترل تان درخواهند آمد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

برای شما سخت است که فکرتان را فراتر از محدوده معین آسایش خود بسط بدهید، اما امروز حتماً باید این کار را بکنید. حتی اگر لازم شد دست از مخالفت بردارید فرصت رشد شخصی را از دست ندهید. اینک مبارزه کردن با الگوهای همیشگی‌تان به خصوص اگر منطقی به نظر برسند کار ساده ای نیست.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

دخالت کردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یک انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید. دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یک قهرمان بشوید. تأثیری که بر روی افراد دور و برتان دارید را دست کم نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *