فال روزانه

فال روز سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما امروز زیاد صبور نیستید! چرا که افراد دیگری هستند که نیازمند توجه و مراقبت بیشتری بوده و در اولویت قرار دارند. شما از وقتی که فهمیده اید که تنها فرد در میدان بازی نیستید، نمی‌فهمید که چرا برخی از مردم موقعیت خود را بیش از اندازه بزرگ می‌کنند! باهمه این احوال الان بهتر است که به خاطر داشتن صلح و آرامش با افراد دیگر مخالفت نکنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما دنیایی از احساسات دارید که کاملا از نظرها غایب است و امروز احتمالا می خواهید که این راه را برای خودتان نگاه دارید چرا که باعث می شود همه چیز خیلی راحتتر به نظر برسد.. ممکن است فکر کنید که بتازگی در معرض توجه قرار گرفته اید و فقط می خواهید که برای مدتی از ستاره مجلس بودن صرف نظر کنید. از این زمان برای جمع آوری احساسات تان استفاده کنید و انرژی تان را شارژ کنید برای اینکه دوباره آن را برای انجام دادن کارهای حساسی در طی روزهای آینده نیاز خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

در حال حاضر شما نمی‌خواهید دیگران به خاطر حمایت‌های عاطفی به شما تکیه کنند ولی در هر صورت امروز این اتفاق می‌افتد. تجربه شما همراه با استعداد ذاتی شما برای رهبری کردن و همچنین درستکاری شما، از شما فرد بسیار قابل و کاردانی ساخته که می‌توانید در محل کار به همکارانتان کمک کنید. فقط فراموش نکنید اگر شما کار مثبتی برای دیگران انجام دهید، بهتر می‌توانید به نیازهای عاطفی خودتان هم توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فکر می‌کنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت‌های کاری خوبی نصیبتان شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 امروز نوع نگاهتان به زندگی بهتر شده است و حتی دوستان شما هم متوجه این موضوع شده‌اند. تازگی‌ها فشارهای عصبی زیادی بر شما وارد شده است و امروز مثل اینکه اوضاع در حال بهتر شدن است. اکنون زمان خیلی خوبی برای شروع کردن هر نوع پروژه‌ای است، بخصوص اگر این پروژه در نزدیکی خانه‌تان باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

ممکن است بخواهید پیغامی را که حالا دریافت می‌کنید نادیده بگیرید، حتی اگر دوستان مورد اعتمادتان شما را مورد نصیحت قرار دهند. اما شما آماده شنیدن آن باقی می‌مانید، اما قسمتی از شما از محدودیت‌های عاطفی که دارید باخبر است و نمی‌خواهد در اطراف آنها پرسه بزند. اما مراقب باشید،‌ ممکن است فرصت شگفت انگیز عاشقانه‌ای را از دست بدهید اگر بخواهید غیر قابل انعطاف رفتار کنید درمقابل آن چیزی که درست جلوی بینی شما قرار دارد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می‌آیند خسته شده‌اید، خوشبختانه، با تمرکز به روی اهداف بلند مدت خود می‌توانید قدر و ارزش لحظه حال را دریابید. اما این کار می‌تواند یک سیاست کاملا ماهرانه و در عین حال فریبنده باشد چرا که درست نیست که آنچه اکنون اتفاق می‌افتد را نادیده بگیرید. بین کارهای که الان در دست انجام دارید و کارهایی که قبلا شروع کرده بودید تعادل برقرار کنید و اگر طرحی به سرانجام نرسید آن را برای مدتی رها کنید تا بعدا سر فرصت به آن بپردازید. بهترین کار برای پیشبرد کارهایتان این است که به موقعیت‌های موجود واکنش نشان دهید و مطئمئن باشید که به هدف تان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می‌کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی‌توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما چه بخواهید چه نخواهید کارهای شخصی دارید که باید بهشان رسیدگی بکنید! شاید در ظاهر شغل شما ایجاب می‌کند که بار مسئولتیهای مربوط به خانه کاملاً  از روی دوشتان برداشته شود، اما شما تا مدت طولانی نمی‌توانید از وظایف و مسئولیتهای مربوط به خانه و خانواده فرار کنید. به خاطر بردن گوی سبقت از رئیس اداره و یا شریکتان انرژی خود را تلف نکنید! فقط به نکات مثبت خود فکر نکنید!! بلکه موقعیت و کاری را پیدا کنید که بتوانید به بهترین نحو از پسش بربیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *