تغذیه و تناسب اندامنکته های تغذیه ایورزش

دلایل قانع کننده برای اینکه فورا شروع به تمرین کنید

شروع به تمرین کار سخت و زمان گیری است که باعث می شود بدنتان درد بگیرد. پس چرا خودتان را اذیت کنید. اصلا چطور بعضی از افراد نمی توانند بدون ورزش زندگی را تصور کنند؟

ورزش شما را شاد می کند

همه ما بعد از ورزش شدیدا و فورا احساس خوبی داریم. تمام تحقیقات ارتباط بین ورزش و احساس شادی را تایید می کنند.  در یکی از پژوهش ها مشخص شد ورزش شدید تاثیری بر روی مغز دارد که کوکائین دارد. بر اساس پژوهش های دیگر فعالیت های فیزیکی می تواند افسردگی را مدیریت کند.

زندگی با ورزش آسانتر می شود

قوی بودن، عضلات بیشتری داشتن، شاد بودن همگی می تواند منجر به زندگی بهتری شود. شاید لازم باشد جعبه ای را برای مادرتان یا دوستانتان بردارید. یا در جابجایی وسایل منزل کمک کنید.

تمرین کردن قابلیت ها را افزایش می دهد. این همان قانون افزایش بار تدریجی است – هر روز چیزی کمی سنگین تر بلند کنید، بنابراین کمی قوی تر می شوید. هر روز کمی سریعتر بدوید.

باعث می شود در زندگی یک برنده باشید

تعیین هدف ورزشی و دست یابی به آنها باعث می شود بتوانید در تمام جوانب زندگی هدف گذاری کنید و به آن دست پیدا کنید. چرخه هدف گذاری و دست یابی به هدف یک ویژگی یادگرفتنی است. از ابتدا دونده گان بر روی یک ایده ساده تمرکز می کنند: اگر توجه خود را به چیزی جلب کنند و بدون خستگی سعی در دست یابی به آن داشته باشند، نتیجه مثبت خواهد شد.

در ابتدا این پیروزی ها کوچک هستند. اما در نهایت موفقیت ها اضافه می شوند. برای مثال اگر می خواهید حرکت بالا کشیدن از بارفیکس را انجام دهید، بهتر است:

قایقی نشسته را انجام بدهید.

ریکاوری.

قایقی معکوس را انجام دهید.

ریکاوری.

پول آپ کمکی را انجام دهید.

ریکاوری.

بالا رفتن از بارفیکس را انجام دهید.

هدف گذاری کنید، سخت کوش باشید، به اهداف گفته شده برسید، پاکسازی کنید، و دوباره تکرار کنید.

هر چقدر بیشتر بر روی سخت کوشی با نتیجه مثبت تمرکز کنید، بیشتر خود را به عنوان برنده می پذیرید. اگر در بردن تمرینات خودمان موفق باشیم، می توانیم در بردن هرچیز دیگری نیز موفق باشیم.

چون به دوستان و خانواده اهمیت می دهید

با توجه کردن به بدن خود، نزدیکترین اطرافیانتان به عشق و انرژیتان تکیه می کنند. توجه نکردن به بدنتان برای آنها خوب نیست.

اگر بتوانید مراقب رابطه خودتان با خودتان باشید می توانید اولین قدم در مراقبت از روابطتتان با دیگران را بردارید. وقت گذاشتن برای ورزش خودخواهی نیست. کاملا برعکس: یک کار سخاوتمندانه است. اطرافیانتان لایق بهترین شما هستند. بهترین نسخه ی شما، فردی است که از لحاظ فیزیکی و ذهنی قوی است.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *